سهمیه زمستانی نفت سفید شهری و روستایی منطقه ارومیه در کارت بانکی سرپرستان خانوار واریز شد

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی ارومیه، ضمن اظهار خرسندی از وضعیت سوخت رسانی الکترونیکی در سطح منطقه گفت: سهمیه زمستانی نفت سفید شهری و روستایی مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی، با هدف تامین سوخت گرمایشی در کارت بانکی سرپرستان خانوار شارژ شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، احمد مجرد گفت: بالغ بر ۸۲ هزار خانوار نفت سفید سوز در مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی وجود دارد و براساس برنامه ریزی صورت گرفته سهمیه فصل زمستان این خانوارها از ابتدای دی ماه سالجاری در کارت‌های بانکی سرپرستان خانوار واریز شده است.

مجرد افزود: سهمیه زمستانی خانوارهای شهری و روستایی منطقه ارومیه برای خانوارهای یک و دو نفره ۴۰۰ لیتر، سه و چهار نفره ۶۰۰ لیتر، پنج و شش نفره ۸۰۰ لیتر و هفت نفر به بالا، به میزان ۹۰۰ لیتر می باشد که تا ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ دارای اعتبار است و مصرف کنندگان می توانند با در دست داشتن کارت بانکی خود از پوزهای سیار فروشندگی های نفت سفید سهمیه خود را دریافت نمایند.

وی تصریح کرد: میزان ذخیره سازی نفت سفید در انبارهای نفت منطقه در وضعیت مطلوبی قرار دارد و هیچ مشکلی در این باره وجود ندارد، ضمناُ سهمیه نوبت چهارم نفت سفید خانوارهایی که در مناطق صعب العبور سکونت دارند از ۱۵ آبان ماه سالجاری قابل شارژ شده است.