دیدار پیکان و شهرداری ارومیه از نگاه سرمربیان و بازیکنان

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران، گفت: تیم پیکان و شهرداری ارومیه انگیزه بالایی داشتند و جنگنده ظاهر شدند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، هفته سیزدهم دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه سوم دی) با هفت دیدار در شهرهای رفسنجان، سیرجان، گرگان، رامسر، تهران (دو دیدار) و اردکان پیگیری شد.

در یکی از این دیدارها تیم پیکان تهران ۳ بر ۲ شهرداری ارومیه را شکست داد و به ششمین برد خود دست یافت.

سرمربیان و بازیکنان دو تیم در ارزیابی این دیدار اظهار داشتند:

پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان تهران:

به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. بازی سنگین و جذابی بود. هر تیمی اشتباه می‌کرد، تیم مقابل از آن استفاده می‌کرد. هر دو تیم خیلی خوب بازی کردند و سطح بازی به نظر من خوب بود، چون هر دو تیم انگیزه زیادی داشتند. هر تیمی می‌باخت جایش را در جدول با تیم مقابل عوض می‌کرد. به بازیکنان خودم تبریک می‌گویم، چون خیلی خوب و جنگنده ظاهر شدند. در هر شرایطی خودمان را کنترل کردیم و در نهایت توانستیم برنده بازی باشیم. این مسابقه آخرین بازی پیکان در نیم فصل اول بود و خوشبختانه توانستیم با برد به استقبال نیم فصل دوم برویم. حدود ۱۰ روز زمان داریم تا تمرین کنیم. اگر شرایط فراهم شود و دستمان باز باشد هم برای تقویت تیم بازیکنانی را به ترکیب اضافه خواهیم کرد. در شرایط کنونی چه بازیکن داخلی و چه خارجی که بتواند به تیم کمک کند را به ترکیب اضافه خواهد شد. اگر بازیکن خارجی خوب پیدا کنیم جذب خواهیم کرد و در غیر اینصورت بازیکن داخلی دعوت کرده و یا با همین نفرات ادامه خواهیم داد. در هفته اول دور برگشت به مصاف چادرملو خواهیم رفت. در دور رفت بازی را در تهران به این تیم واگذار کرده بودیم و تلاش مان این است که در بازی برگشت شکست‌مان را جبران کنیم.

عبدالرضا علیزاده سرمربی تیم شهرداری ارومیه:

به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. امروز شاهد بازی خوبی از سوی هر دو تیم بودیم. پیکان یکی از بهترین بازی‌های خود را انجام داد و ما هم عملکرد خوبی داشتیم اما به نظرم بهبودی امروز استثنایی پاس داد و به او خسته نباشید می‌گویم. بهبودی واقعاً پیر نشده است و امروز استثنایی تقسیم پاس کرد. ما هم خوب ظاهر شدیم و در آخرین بازی دور رفت مقابل پیکان قرار گرفتیم و در دور برگشت قطعاً بهتر از این ظاهر خواهیم شد. تیم مان خیلی بهتر شده است و امروز هم می‌توانستیم ۳ بر یک یا ۳ بر ۲ برنده بازی باشیم. برای نیم فصل دوم در چند پست بازیکن خوب جذب خواهیم کرد. با بربست هم صحبت کردیم، اما احتمال حضور او کم است، چون او درخواست مبلغ زیادی داشت و توافقی بین ما حاصل نشده است. با چند بازیکن دیگر هم صحبت کرده‌ایم و اگر بتوانیم یک پشت خط‌زن خوب جذب خواهیم کرد وگرنه رضایی خیلی خوب است. در اولین بازی دور برگشت باید مقابل گیتی پسند اصفهان قرار بگیریم و قطعاً بازی خوبی مقابل این تیم انجام خواهیم داد.

 

علی تقی‌نژاد پاسور تیم پیکان تهران:

بازی خوبی بود. طبق برنامه ای که در آنالیز چیده بودیم در ست اول، دوم و سوم پیش رفتیم، اما رفته رفته فشار بازی سنگین‌تر شد و بازیکنان تمرکز خود را از دست دادند. بازی به ست پنجم کشیده شد و بازیکنان توانستند ریکاوری خوبی انجام دهند و به صحبت های کادر فنی گوش کردند.بازی قشنگی بود و به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. فراز و فرود زیاد تیم پیکان در نیم فصل اول طبیعی بود، چون ما دیرتر از تیم‌های دیگر استارت زدیم. فصل بدنسازی ما دیر شروع شد و چند بازیکن از جمله نصری دیر به ما اضافه شدند. او خسته بود و به زمان نیاز داشت. چون دیرتر از سایر تیم ها شروع کرده بودیم فراز وفرود زیادی داشتیم، اما حالا به هماهنگی خوبی رسیده ایم و پاسورهای تیم مخصوصاً بهبودی در شرایط خوبی قرار دارند و با سایر بازیکنان هماهنگ شده‌اند.  بهبودی امروز عملکرد خیلی خوبی داشت و بیش از ۵ اسپک بی دفاع زدیم. این تیم باید در ادامه حمایت و تقویت شود. از طرف بازیکنان قول می دهم که تیم هفته به هفته بهتر شود. حدود ۱۰ روز زمان داریم و این زمان کمک زیادی به ما خواهد کرد.

 

پوریا فیاضی دریافت کننده قدرتی تیم شهرداری ارومیه:

به تمام تیم‌های حاضر در لیگ برتر خسته نباشید می‌گویم که نیم فصل پرفشاری را پشت سر گذاشتند. تیم ما روند خوبی داشت و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. کادر فنی جنگنده و خوش انرژی‌ای داریم. فکر می کنم روندمان رو به رشد است. برخی مسائل باید در تیم ما تقویت شود و قدر موقعیت‌های بردی که در اختیارمان قرار می‌گیرد را بدانیم. می‌توانستیم ۳ بر یک برنده بازی باشیم. به هر حال تسلیم نخواهیم شد. ما تیم پرطرفداری هستیم و حدود ۱۰ روز زمان داریم و باید روی نقاط ضعف و قوت خود کار کنیم. درست است که روند رو رشدی داشتیم، اما جایگاه اصلی ما اینجا نیست و باید در پلی‌آف حضور داشته باشیم. تعداد تیم های نزدیک به هم زیاد است. برای همه آرزوی سلامتی می کنم و امیدوارم لیگ سلامتی را پشت سر بگذاریم. درمورد درگیری پیش آمده با مبین نصری در پایان مسابقه هم باید بگویم که این اتفاقات جزئی از بازی است. دوستان کم سن و سال تر از ما و آینده‌های والیبال هستند. فکر می‌کنم حساسیت و فشار بازی باعث شد که این اتفاق رخ دهد. ضمن اینکه تصور می کنم داور در ست پنجم یک اشتباه کرد که به ضرر ما شد. او داور بزرگی است و خیلی او را دوست دارم، اما فکر می کنم در دادن کارت قرمز اشتباه کرد و باعث شد که ما یک امتیاز عقب بیفتیم که اگر اینگونه بوده باشد ضرر بزرگی برای ما بود. داوری در مجموع خوب بود، اما یک توپ که فکر می کنم حمل بود و این کارت قرمز به ضرر ما شد.