اروم سایلنس قهرمان مسابقات طناب کشی استان شد

همزمان با شروع هفته فرهنگی ارومیه و فرا رسیدن ایام الله دهه فجر کمیته طناب کشی هیات انجمن های ورزشی استان ، مسابقات طناب کشی قهرمانی استان را در بخش آقایان برگزار کرد .

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز ، مسابقات طناب کشی قهرمانی استان در بخش آقایان از ساعت ده صبح روز جمعه مورخ 08/11/1400 در سالن ورزشی علوم پزشکی آغاز و در ساعت 13 با معرفی تیم های برتر پایان یافت .

مرحله مقدماتی مقدماتی این مسابقات با حضور دوزاده تیم آغاز گردید که بعد از برگزاری مسابقات مرحله مقدماتی ، چهار تیم پهلوانان بالستان ، سلماس ،اروم سایلنس و جلبر از ارومیه به مرحله نهایی این مسابقات راه یافتند، در مرحله نهایی این مسابقات که به میزبانی ارومیه برگزار شد هر چهار تیم بصورت دوره ای با یکدیگر به مسابقه پرداختند که در نهایت تیم های اروم سایلنس و جلبر با کسب بیشترین برد به مسابقه فینال راه پیدا نمودند و تیم های سلماس و پهلوانان بالاستان نیز راهی بازی رده بندی این مسابقات شدند ،که در بازی فینال تیم اروم سایلنس با پیروزی دو بر صفر بر حریف خود ،مقام قهرمانی مسابقات استان را به خود اختصاص داد و تیم جلبر نیز مقام دوم این مسابقات را کسب کرد .

همچنین در دیدار رده بندی این مسابقات تیم پهلوانان بالستان با غلبه بر حریف خود تیم سلماس مقام سوم این مسابقات را از آن خود کرد.

تیم های اروم سایلنس ارومیه قهرمان این رقابتها به عنوان نماینده آذربایجان غربی راهی مسابقات کشوری خواهد شد.

▪️در پایان این مسابقات با حضور آیدین بابایی رئیس هیات انجمن های ورزشی استان ، رامین امید باراندوزی رئیس هیات ورزشی شهرستان اورمیه ، اکبر نصیری رئیس کمیته طناب کشی استان ، کاظم کاظمی مسئول روابط عمومی هیات انجمن های ورزشی استان ، حبیب عباس زاده دبیر طناب کشی استان از تیم های اول تا سوم با اهدای کاپ قهرمانی، لوح و جوایز تقدیر بعمل آمد .

لازم به توضیح است مسابقات طناب کشی بعد از دو سال وقفه بخاطر شرایط کرونایی مجدد آغاز به کار نمود که با استقبال علامندان به این رشته ورزشی مواجه شد .

▪️مرحله انتخابی این مسابقات در مورخ 17/10/1400 در شهر ارومیه و سایر شهرستانهای استان برگزار گردیده بود و تیم های برتر مسابقات انتخابی طناب کشی مجور حضور در مسابقات استانی را بدست آورده بودند .

مسابقات طناب کشی قهرمانی استان با همکاری هیات انجمن های ورزشی استان ، شورای اسلامی شهر ارومیه و شهرداری ارومیه به مناسبت فرا رسیدن هفته فرهنگی ارومیه و ایام الله دهه فجر برای علاقمندان به ورزش تدارک دیده شده بود که بعد از برگزاری مسابقات طناب کشی بخش آقایان در مورخه 08/11/1400 ، تیم های برتر مرحله مقدماتی بانوان نیز در مورخ 15/11/1400 برای کسب عناوین اول تا سوم قهرمانی استان به میزبانی شهر اورمیه با هم به رقابت خواهند پرداخت .