اینترنت گران نشده، فقط قیمتش بالا رفته است

توهین به شعور مردمی تحت فشار که شاید سرگرمی جز همین فضای مجازی ندارند!

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، هرجا که رقابت نباشد و فروش انحصاری و تضمینی باشد، افزایش کیفیت و ارائه قیمت مناسب فقط یک شوخی تلخ است.

اینترنت گران شد تا رعیت به جای چرخیدن در فضای مجازی فقط روی کارشان تمرکز کنند.

‏با توجه به اینکه اینترنت با روشن بودن vpn دوبرابر مصرف می شود، با این وضع مردم مثلا برای خرید یه بسته ۶ گیگی با دوبرابر قیمت فعلی، در واقع اندازه سه گیگ میتوانند اینترنت استفاده کنند، یعنی ۴برابر گرانفروشی.

در سالی که “مهار تورم ” یکی از اهداف آن بود “تعهد بهبود کیفیت خدمات” در قبال افزایش غیر منطقی قیمت بسته های اینترنت و در شرایط ‌ فیلترینگ ظالمانه، توهین به شعور مردمی تحت فشار اقتصادی ست که شاید سرگرمی جز همین فضای مجازی ندارند! ارتباطات و کسب درآمد هم جایگاه خودشان را دارند.

مردمی که مدت‌ها فریاد زدند که اینترنت بی کیفیت است و حال همان اینترنت بی‌کیفیت برایشان گران شد با این وعده که گران می شود تا کیفیت بهتر شود. اگر بی کیفیت ماند چی؟ دادرس ملت کجاست و کیست؟

خوب میدانیم که به دنبال قطع ارتباط ایران با جهان هستید نمونه اش همین اینترنت: فیلترینگ گسترده همه چیز -تعرفه شدید بر روی واردات موبایل -تولید موبایل داخلی مثل داریا، و… (چینی وارداتی) – گران کردن شدید نت – ممنوعیت واردات موبایل و راه اندازی شبکه اینترانت داخلی…

بگذریم.

بزرگ‌ترین سودی که توی زندگی‌ام به دست آوردم این بود که ۳ روز قبل یه بسته دیتا ۴ ماهه گرفتم و الان ۷۰ درصد گرون شده.

نویسنده: اکبر سعادت