جبران خسارت شاکی پرونده تخلف خدمات فروش و نصب آسانسور در مهاباد

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت یک میلیارد و 500 میلیون ریالی یک شرکت برای تقلب در ارائه خدمات فروش و نصب آسانسور در شهرستان مهاباد، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، حسین نجف زاده گفت: پرونده یک شرکت آسانسور برای تقلب در ارئه خدمات نصب آسانسور به میزان ۴۵۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان مهاباد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر پرداخت ۴۵۰ میلیون ریال بعنوان جبران خسارت در حق شاکی خصوصی متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان اتاق اصناف شهرستان ارومیه گزارش تخلف را در پی شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از یک شرکت فروش و نصب آسانسورکشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir ویا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.