راننده امانت‌دار میاندوآبی یک میلیارد طلا را به صاحبش برگرداند

رئیس هیأت مدیره اتحادیه تاکسیرانی میاندوآب گفت: راننده امانت‌دار و زحمت‌کش میاندوآبی در اقدامی خداپسندانه، طلاجات به ارزش یک میلیارد ریال را به صاحبش برگرداند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، کریم گلیار اظهار کرد: «میر جواد موسوی» یکی از رانندگان امانت‌دار و زحمت‌کش تاکسی در این شهرستان در اقدامی خداپسندانه طلاجات به ارزش یک میلیارد ریال را به صاحبش برگرداند.

رئیس هیأت مدیره اتحادیه تاکسیرانی میاندوآب افزود: این مقدار طلا شامل دستبند و گردن‌بند به همراه وسایل شخصی یک خانم اهل ارومیه بود که در تاکسی این راننده باوجدان جامانده بود.

وی گفت: این راننده امانت‌دار پس از مشاهده وسایل جامانده در تاکسی، آن را از طریق شرکت‌تعاونی اتحادیه تاکسیرانی میاندوآب به دست صاحبش رساند.

گلیار با اشاره به تحویل اشیای جامانده در تاکسی‌ها از سوی رانندگان، اظهار کرد: امانت‌داری رانندگان تاکسی‌های میاندوآب تنها به این راننده‌تاکسی در میاندوآب محدود نمی‌شود به طوری که بارها رانندگان تاکسی در این شهر اشیای جامانده در داخل خودروی خود را به صاحبان آنها بازگردانده‌اند.

رئیس هیأت مدیره اتحادیه تاکسیرانی میاندوآب افزود: از ابتدای امسال انواع گوشی تلفن همراه، کارت ملی، شناسنامه و سایر مدارک شخصی مسافران که در تاکسی‌های درون‌شهری جامانده توسط رانندگان به دفتر این اتحادیه واقع در خیابان ساحلی میاندوآب تحویل داده شده که از شهروندان می‌خواهیم برای تحویل وسایل به همراه مدارک خود به اتحادیه تاکسیرانی مراجعه کنند.