در دی ماه سال جاری انجام شد؛

پلمب ۱۷ مرکز غیر مجاز در ارومیه

معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از پلمپ ۱۷ مرکز غیرمجاز در دی ماهه سال ۱۴۰۲ در شهرستان ارومیه، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، ناصر مسعودی افزود: این مراکز در سلسله بازدیدهای کارشناسان نظارت بر درمان و با پیگیری های لازم و همکاری مقامات قضایی شهرستان، پلمب شدند.

وی افزود: برای رسیدگی به جرایم صورت گرفته در این مراکز تعداد ۱۵ مورد به کمیسیون ماده ۱۱ ارسال که ۱۵ مورد آن به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع شده است و همچنین ۲ مورد جهت رسیدگی به تخلفات صنفی پزشکی به سازمان نظام پزشکی استان ارسال گردیده است. ۱۵ مورد نیز از جرایم مرتبط به دادگاه عمومی و انقلاب بوده که با تشکیل پرونده به محاکم ذی ربط ارجاع شده است.

وی با تاکید بر ساماندهی و برخورد قضایی جدی با تمام مراکز غیر مجازی که مداخلات درمانی در سطح شهرستان دارند، خاطرنشان کرد: نظارت و ساماندهی این مراکز در دستور کار معاونت امور درمان دانشگاه قرار گرفته است.

مسعودی با یادآور شدن اهمیت سلامت جامعه، ازهموطنان خواست: هر گونه تخلف در زمینه درمانی را با سامانه ملی ۱۹۰ یا با واحد رسیدگی به شکایات مردمی معاونت درمان درمیان بگذارند.