دیدار استاندار آذربایجان غربی از شهرداری ارومیه و پیامی که برای حاشیه سازان مدیریت شهری صادر شد

بعد از بازگشت اعضای تعلیقی شورای شهر ارومیه به جایگاه خود و موضع گیری های گاه و بیگاه برخی رسانه ها و پیچ های نزدیک به جریان فساد در راستای تحت فشار دادن مدیریت شهری و در راس آن شهردار ارومیه بواسطه اینکه استاندار آذربایجان غربی هم از تغییر شهردار ارومیه استقبال می کند، با حضور استاندار آذربایجان غربی در شهرداری ارومیه و دیدار با مهدیزاده شهردار ارومیه به یکباره تمامی معادلات بر هم خورد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، همزمان با آغاز دهه فجر، معتمدیان استاندار آذربایجان غربی که نشان داده از صبر و شکیبایی بالایی در مقابل جریان سازی های فضای مجازی برای شهر ارومیه برخودار است در اولین روز از آغاز این ایام عزیز، در ساختمان شهرداری ارومیه حاضر و با شهردار ارومیه دیدار کرد تا نقطه سر خطی باشد برای تمامی افرادی که این روزها در حال گرفتن ماهی از آب گل آلود برای اهداف شخصی خود بوده و تلاش میکردند تا با ایجاد  فضای مسموم، اینگونه القا نمایند که استاندار آذربایجا غربی اختلاف عمیقی با مدیریت شهری و شهردار ارومیه دارد.

تحلیگران آب و دوغ خیاری شهر ارومیه که همگی در حال تلاش بودند که فضای مدیریت شهری را با فشار از طریق پیج ها و کانالهای بی هویت به سمتی ببرند که استاندار و مدیریت شهری را در مقابل هم قراردهند و از این جریان برای منافع افراد خاصی بهره برداری نمایند، بعد از گذشت چندین سال از حضور معتمدیان در استان، هنوز درک نکرده اند که معتمدیان باهوش تر از این حرفهاست که پیشرفت های شهر ارومیه و استان را به منافع شخصی برخی افراد گره بزند و وارد بازی این طیف از افراد هوچی گر شود.

معتمدیان چند روز قبل در نشستی صمیمی که با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران رسمی، تاکید میکنیم، اصحاب رسانه و خبرنگاران رسمی داشت، در همان نشست هم تاکید کرد که ملاک برای ارزیابی مدیران در گذشت زمان نگاه به کارنامه کاری آنها است نه ارائه برنامه های مختلف که با این توضیح استاندار میتوان فهمید برای معتمدیان پیشرفت و به سرانجام رساند اهداف تعیین شده برای استان مهمتر از شخصیت حقیقی افراد است.

با نگاهی به مجموعه عملکرد شهرداری ارومیه در زمان حضور حسین مهدیزاده و بعد از آن آبروریزهای شهردار سابق فاسد و برخی از یارانش که اعتبار کلانشهر ارومیه را در اذهان عمومی خدشه دار کرده بودند، براحتی میتوان پی برد که مهدیزاده و  تمامی مجموعه های وابسته به شهرداری ارومیه در به آرامش رساندن این کشتی به گل نشسته که محمد حضرت پور باعث و بانی آن بوده ، موفق عمل کرده اند.

با نگاهی به کارنامه عملکرد تمامی مجموعه های شهرداری ارومیه میتوان پی برد که این مجموعه نمره قبولی را در این مدت دریافت کرده و روند رو به رشدتری را به خود گرفته است.

توصیه می شود حتی اگر قرار است مسئولی را بازخواست کنیم یا از عملکرد او انتقاد داشته باشیم، اخلاقیات را رعایت کرده و منافع شخصی خود را در قالب چرک نویس به مخاطبین ارائه نکرده و منافع کلی شهری را بر منافع شخصی خود ارجح تر بدانیم که منافع همه افراد در پیشرفت مجموعه اهداف شهری می باشد.

ملاک عملکرد مدیران، کارنامه عملکردی آنها می باشد نه نظرات شخصی افراد در راستای منافعی خاص، قارتال نیوز آمادگی خود را برای درج مطالب و نقد های منصفانه از هر مسئول و مدیری را اعلام مینماید.

یادداشت از: کاظم کاظمی