کشف و ضبط ۷۰ هزار نخ سیگار قاچاق در سردشت

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی: متهم پرونده قاچاق سیگار و لوازم آرایشی خارجی در شهرستان سردشت به پرداخت بیش از چهار میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، حسین نجف زاده اظهار داشت: پرونده قاچاق ۷۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی شهرستان سردشت رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و علاوه بر ضبط سیگارهای کشف شده متهم را به پرداخت چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش کالاهای کشف شده محکوم کرذ.

به گفته نجف زاده، ماموران انتظامی شهرستان سردشت کالاهای کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه خودروی پیکان وانت کشف پرونده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir ویا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.