کشف و ضبط ۲۴ راس گوسفند قاچاق در پیرانشهر

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت بیش از دو میلیارد ریال در پرونده قاچاق احشام در شهرستان پیرانشهر، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، حسین نجف زاده گفت: در پی کشف ۲۴ راس احشام قاچاق از نوع گوسفند به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال پرونده ای در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی شهرستان پیرانشهر تشکیل و رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن مجوز های قانونی ، تخلف انتسابی را محرز اعلام و علاوه بر ضبط احشام کشف شده متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی، محکوم کرد.

نجف زاده گفت: ماموران انتظامی شهرستان پیرانشهر احشام کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه وانت در مسیر بی راهه روستاهای مرزی کشف و پرونده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir ویا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.