حواشی یک سخنران در مسجد مهدی القدم ارومیه، مخرج مشترک شهردار سابق فاسد و نماینده سابق

نزدیکی ایام الله دهه فجر به انتخابات مجلس در شهر ارومیه همیشه حاشیه ساز بوده و در این بین هستند افراد باطل شده سیاسی که در اینگونه مناسبت ها برای خود تربیونی بیابند و نقش دایه مهربانتر از مادر را برای مردم این شهر سیاست زده اَدا نمایند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، دیروز بعد از بعد ظهر در “مسجد مهدی القدم” ارومیه جَشنی برای پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده شده بود که تا همین نقطه کار فقط جای قدرانی از عوامل این برنامه را می طلبید، اما حضور یک سخنران پرحاشیه از عرصه سیاسی حذف شده، همین برنامه فرهنگی را هم به حاشیه راند.

دیروز بعد از ظهر به یکباره تعدادی از پیج ها و کانالهای فضای مجازی شهر ارومیه در اقدامی شما بخوانید غیر هماهنگ، شروع به انتشار متن سخرانی علیرضا غنی زاده نماینده دوره چهارم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تیترهایی همچون سخنرانی تند و آتشین و … کردند و چنان از این اقدام سرمست بودند که به خودمان شک کردیم آیا این همان غنی زاده ای که ما میشناسیم یا نکند منجی شهر ارومیه پیدا شده است و ما خبر نداریم.

غنی زاده در این سخنرانی از همه چیز و همه کَس سخن بر زبان جاری ساخت، اما نقطه قابل تامل این بود که حتی حاضر نشد بگوید که در چهار سال زمان نماینده مجلس بودن خود چه گِلی به سر این شهر زده است که هم اکنون ادعا می کند شهر ارومیه ۲ سال است خوابیده و مردم در مشکل هستند. آقای غنی زاده میتوانید به مردم بگویید در دوره چهار ساله مسئولیت شما در مجلس، ارومیه در کدام شاخص ها جز شهرهای برتر ایران بوده و ما خبر نداریم؟

غنی زاده در این سخنرانی مدعی شده است که اگر برخی مسائل بیان شود، برخی ها نمی توانند در شهر زندگی کنند، خوب اگر واقعا اطلاعات و اسنادی در چنته دارید که میتواند برای این شهر مفید باشد مصلحت اندیشی برای نگفتن این مسائل چه چیزی میتواند باشد جز اینکه یا منافع خودتان را در خطر می بیند یا اینکه الگوی سیاسی شما احمدی نژاد بوده است و بگم بگم را ابزاری برای دیده شدن خودتان کرده اید؟

غنی زاده در این سخنرانی به قول دوستان رسانه ای خودش خط و نشان جدی به جریانات تمامیت خواه و فتنه افروز کشیده و ادعا کرده همه چیز را خواهد گفت! سوالی که ذهن را درگیر میکند این است که اگر غنی زاده مطلب قابل عرضی داشته است چرا در همین مراسم نگفته، آیا این تربیون را قابل ندانسته یا واقعا چیزی برای گفتن نداشته است؟

راستی آقای غنی زاده شما چرا فقط در زمان انتخابات های مختلف، دلتان برای این شهر و مردمانش می سوزد که به یکباره سرو کله شما پیدا می شود و خود را در قامت آرتیست این شهر میدانید، در دو سال گذاشته کجا بودید؟ که به نقل از خودتان این شهر خوابیده بود و مردمانش در مشکل بودند، نکند داشتید برای رفع مشکلات مختلف این مردم دعا میکردید؟ که اگر اینگونه بوده دمتان گرم که باز به یاد ما بودید.

برای سخنرانی دیروز غنی زاده با شهردار سابق و فاسد ارومیه میتوان یک مخرج مشترک گرفت، چرا اکثر رسانه های وابسته به جریان فساد شهری ارومیه حرفهای او را بزرگنمایی کرده و به اشتراک گذاشتند؟ چرا غنی زاده هیچ حرفی از فسادهای اتفاق افتاده در زمان محمد حضرت پور به زبان نیاورد؟ چرا او در باره نماینده ای که بهترین عملکردش در طی ۸ سال گذشته فقط گرفتن تیک آبی اینستاگرام بوده و از قضا از نزدیکان پدر فساد شهر ارومیه سخنی به میان نیاورد ؟

سخنرانی و دلسوزی دیروز علیرضا غنی زاده در مسجدمهدی القدم ارومیه همانند مداحی محمد حضرت پور شهردار فاسد شهر ارومیه در دوران آزادی مشروطش بود که در مراسم زنجیر زنحی ایام محرم مردم این شهر را غرق در آه و ناله کرده بود.

آقای غنی زاده اگر عٌمری بود و در انتخابات دو سال آینده شهر ارومیه، تریبونی برایتان مهیا شد، در خصوص این موارد هم سخن بر زبان بیاورید تا خدای نکرده مردم فکر نکنند شما هم بازیچه افراد خاص و سیاست های خاصی شده اید.

خبرنگار: کاظم کاظمی