در آستانه ماه مبارک رمضان و سال نو؛

طرح کنترل و نظارت بر عملکرد سوخت رسانی در منطقه ارومیه تشدید می شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: طرح نظارت نوروزی بر جایگاه‌های سوخت ارومیه و شهرهای شمالی استان آذربایجان غربی با هدف تامین رفاه گردشگران در تعطیلات نوروزی از13 اسفند سال جاری از طریق اعزام تیم های فنی و مهندسی به جایگاههای سوخت منطقه آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، احمد مجرد با اشاره به ضرورت صیانت از حقوق شهروندی در همه عرصه‌ها، گفت: امسال نیز توفیق حاصل شد تا همزمان با ورورد به سال نو در ماه میهمانی خدا نیز خدمتگذار شهروندان عزیز باشیم و هدف از اجرای این طرح نظارتی، آمادگی کامل و رفع کاستی‌های احتمالی جایگاه های عرضه سوخت می باشد.

مجرد افزود: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، ضمن ذخیره مطمئن سوخت در انبارهای نفت، برای اطمینان از آمادگی صددرصدی منطقه، بازدیدهای دوره‌ای از جایگاه‌ها به‌صورت فشرده‌تر در این فرصت باقیمانده تا نوروز انجام می‌شود و آمادگی تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی، خرید به‌موقع فرآورده، آماده به کار بودن ژنراتورها و نظافت کلی جایگاههای عرضه فرآورده های نفتی از جمله مواردی است که کنترل می شود.

مجرد خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح ارتقای کمی و کیفی سرویس دهی مجاری عرضه به مشتریان، استفاده کامل از تمامی ظرفیت های موجود در آغاز تعطیلات نوروزی، ضرورت آماده سازی نقاط عرضه به ویژه در مسیرهای اصلی و پرتردد عنوان کرد.

این مقام مسئول ضمن ابراز خرسندی از وضعیت مطلوب ذخیره سازی فرآورده در انبارهای منطقه افزود: از ابتدای اسفند ماه سالجاری به‌ منظور هماهنگی بیشتر در زمینه سوخت‌ رسانی نوروزی، نشست‌های پرشماری با جایگاه‌داران منطقه ارومیه، انجمن صنفی جایگاه‌داران و شرکتهای حمل فرآورده های نفتی برگزار شده است.