بعد از مهندسی معکوس انتخابات؛

رسانه‌های حامی شهردار سابق ارومیه در تلاش برای برهم زدن آرامش مدیریت شهری هستند

بعد از پایان انتخابات و حاشیه های بی شماری که رسانه‌های حامی شهردار سابق ارومیه در آن ایام برای شهر ارومیه ایجاد کردند، همان رسانه های وابسته، اینبار در تلاش برای بر هم زدن آرامش مدیریت شهری هستند .

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، شهرداری ارومیه در انتخابات پیش رو نشان داد که تقریبا سیستم فسادپورها و دخالت در انتخابات از بدنه شهرداری ارومیه پاکسازی شده و دیگر خبری از بهره برداری از ظرفیت این ارگان مردم نهاد در راستای منافع کاندیدای خاصی نیست.

حالا که سیستم مدیریت شهری به آرامش نسبی رسیده و تقریبا در تمامی زمینه ها چه عمرانی، فرهنگی ،اجتماعی … در حال پیشرفت است، اینبار رسانه های وابسته به شهردار سابق در تلاش برای ایجاد اختلاف در بین اعضای شورا و شهردار ارومیه هستند.

موج جدید حاشیه سازی برای مدیریت شهری که توسط چند پیج و کانال در حال انجام است، فقط و فقط یک دلیل دارد و بس، منافع این افراد حاشیه ساز دیگر از سیستم شهرداری و مدیریت جدید تامین نمی شود و مدیریت جدید شهرداری ارومیه به این افراد باج نمی دهد، پس می توان نتیجه گرفت که این حاشیه سازی ها در راستای منافع فردی بوده و هیچ دلسوزی در آن برای شهر ارومیه دیده نمی شود.

نمونه ایجاد تنش در جامعه و مدیریت شهری از طرف این پیج های و کانالها دیروز به عینه مشاهده شد و در زمانی که حسین مهدی زاده به دلیل پیگیری بودجه شهرداری ارومیه که با هماهنگی اعضای شورا راهی تهران شده بوده، این رسانه های مجازی تلاش کردند تا از آب گل آلود ماهی گرفته و سعی در اختلاف افکنی بین اعضای شورا و شهرداری داشته باشند.

استیضاح یا سوال حق اعضای شورای اسلامی شهر است و تمامی امورات هر شهرداری باید تحت کامل ‌نظارت شورا باشد؛ اما آیا این رسانه‌ها از خود سوال کردند که وقتی شهردار سابق اعضای شورای اسلامی شهر را کارمند خود نیز حساب نمی‌کرد و به لیست‌ بندی‌های انتخاباتی ورود می‌کرد، چرا صدای این رسانه‌ها در نمی آمد؟

آیا همین پیج ها و کانالها میتوانند به مردم بگویند که اگر شهردار سابق و البته فاسد، عملکرد قابل قبولی در زمان مدیریت شهردای خود داشته است، چرا به بیست سال زندان و رد مال و ا ارتشاء و کلی تخلف دیگر محکوم شده است؟

اجرای پل ها بصورت ناقص، تراکم فروشی بدون حساب و کتاب ، ترافیک سرسام آور، پل آذربایجان، اهدای زمین و آپارتمان به پیمانکاران، بر باد دادن زمین خدا میلیارد تومنی خیایان حسنی و … همه و همه یادگار آن بزرگ مرد فاسد برای این شهر بوده است و تمام .