رانندگان با صبر و متانت در ایام پایانی سال رانندگی کنند/ کشف ۲ دستگاه خودروی سرقتی توسط پلیس راهور ارومیه

رئیس پلیس راهور استان با تاکید براینکه رانندگان با صبر و متانت در ايام پاياني سال رانندگي کنند، از کشف 2 دستگاه خودروی سرقتی توسط پلیس راهور ارومیه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، سرهنگ حجت مشتاق گفت: ماموران پلیس راهور استان طی گشت زنی در سطح شهر به دو دستگاه خودروی پراید مشکوک که در بررسی پلاک آنها، با سرعت عمل پلیس مشخص شد که خودروها سرقتی بوده و سریعا آنها را توقیف و پس از هماهنگی های لازم به مالکشان تحویل داده شدند.

وی با بیان اینکه از رانندگان می خواهیم با صبر و متانت بیشتری در ایام پایانی سال تردد کنند و هرکس به نوعی پلیس خود باشد، افزود: افزایش سفرهای درون شهری در روزهای پایانی سال به ویژه در مسیر های منتهی به مراکز خرید باعث ایجاد ترافیک های سنگین می شود که در نتیجه برخورد قانونی با تخلفات ترافیک زا مثل توقف های دوبل به صورت کاملا جدی در دستور کار این پلیس قرار دارد .

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی استان تصریح کرد: یکی از دلایل اصلی وقوع حوادث ترافیکی عجله و شتاب راننده و در نتیجه افزایش سرعت خودرو در رسیدن به مقصد است، در سفر های دورن شهری و جاده های برون شهری باید قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت و از انجام تخلفات حادثه ساز مثل بالابردن سرعت خودرو به جد خودداری کرد و لازم است رانندگان در این ایام با صبر بیشتری پشت فرمان خودرو بنشینند.