جواد جنگی بعنوان مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی معارفه شد

جواد جنگی مدیرکل جدید آموزش و پرورش آذربایجان غربی در آیین معارفه خود بیان نمود ، آموزش و پرورش استان را با برنامه ریزی دقیق و استفاده از نیروهای متخصص در هر بخش به جایگاه واقعی خود خواهم رساند .

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، جواد جنگی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، در آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، گفت: آموزش و پرورش یکی از نهادهای تربیت رسمی و عمومی کشور در راستای تحول آفرینی و دگرگونی در تمامی عرصه‌هاست.

وی افزود: توسعه پایدار فرهنگی یعنی توسعه اجتماعی کشور و این فقط به فرهنگ بستگی ندارد و تمامی جوانب اجتماعی، دینی و غیره را در بر می‌گیرد.

جنگی ادامه داد: مادامی که در هر سیستم، سازمان و نهاد و حتی جامعه زیرمجموعه احساس هویت و آسایش روحی نکنند، قطعا کار به جایی نخواهد رسید.

وی یادآور شد: فراهم‌‌سازی امنیت شغلی، آسایش فکری، روحی و روانی برای همکاران آموزش و پرورش از جمله اهداف اساسی است که دنبال خواهم کرد، چراکه در این صورت آموزش و پرورش به شان و جایگاه اصلی خود دست خواهد یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی تصریح کرد: اجرای بهینه در مولدسازی یکی از اهداف اساسی بنده بوده، چراکه یکی از معضل‌های امروزه ما، کمبود فضای آموزشی و تراکم دانش‌آموزی است.

وی گفت: سامان‌دهی و سازمان‌ههی سخت افزاری همچون توزیع موازن و عادلانه امکانات، سامان‌دهی و سازمان‌دهی نرم افزاری همچون ارتقا جایگاه معلمان، تقویت نقاط قوت و بهسازی نقاط ضعف و استفاده از ظرفیت‌های کلان همکاران آموزش و پرورش از دیگر اهدافی است که در طول مدیریتم دنبال خواهم کرد.