کاهش ۳۱ درصدی سرقت درایام نوروز در آذربایجان غربی

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کاهش ۳۱ درصدی سرقت درایام نوروز در استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، سرهنگ سامان غنی زاده اظهار داشت: از ابتدای شروع طرح تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۳ در استان با توجه به تلاش های شبانه روزی مامورین پلیس آگاهی و احاطه کامل بر فعالیتهای مجرمین سابقه دار و سلب فعالیت آنان، کاهش ۳۱ درصدی کل سرقت های صورت گرفته نسبت به مدت مشابه سال گذشته را شاهد هستیم.

وی افزود: طی این مدت با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی در جمع آوری معتادین متجاهر و کنترل مجرمین سابقه دار و بکارگیری گشتهای محسوس و نامحسوس و هدفمند در استان و تعامل مناسب با مقامات قضائی کاهش سرقت تحقق یافته و موجبات رضایتمندی مردم شهید پرور استان فراهم شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: با اجرای آموزشهای همگانی و مشارکت مردمی دستگیری ها نسبت به مشابه سال قبل ۱۶ درصد افزایش و ۱۰۰ درصد سرقت ها کشف‌شده است.

غنی زاده در خاتمه تاکید کرد با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی کارگاهان پلیس آگاهی تمام جغرافیای استان برای مجرمین و سارقان نا امن بوده و پلیس با هرگونه ایجاد ناامنی و مخلان نظم و امنیت مردم با اقتدار برخورد و هیچ تعارف و مماشاتی با مجرمان و بخصوص مجرمانی که امنیت عمومی را به خطر می اندازند نخواهد داشت.