کشف و ضبط یک دستگاه بیل مکانیکی قاچاق در ماکو

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت بیش از 134 میلیارد ریالی برای قاچاق یک دستگاه بیل مکانیکی کوماتسو در شهرستان ماکو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، حسین نجف زاده گفت: پرونده قاچاق یک دستگاه بیل میکانیکی کوماتسو ساخت ۲۰۰۴ به ارزش ۱۳۴ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز شهرستان ماکو تشکیل و رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه با توجه به محتویات پرونده، ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی گمرکی و خارج نکردن دستگاه از کشور پس از پایان مهلت پروانه گمرکی تخلف انتسابی را محرز علاوه بر ضبط دستگاه کشف شده متهم را به پرداخت ۱۳۴ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش ریالی دستگاه محکوم کرد.

نجف زاده گفت: پلیس گمرک بازرگان گزارش تخلف را در بررسی اظهارنامه های گمرکی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir و یا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.