کشف بیش از ۹ تن شکر احتکار شده در ارومیه

فرمانده انتظامي شهرستان اروميه از کشف بيش از 9 تُن شکر احتکار شده به ارزش 4ميليارد ريال در اين شهرستان، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، سرهنگ محمد توحیدی، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با احتکار اقلام اساسی و در پی کسب اطلاع از احتکار شکر توسط فردی سودجو در شهرستان ارومیه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران  پاسگاه انتظامی بالانج شهرستان ارومیه قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پاسگاه بالانج با انجام اقدامات اطلاعاتی، فعالیت فردی سودجو در زمینه احتکار مواد غذایی در یک واحد صنفی را رصد و انبار محل احتکار را شناسائی کردند.

فرمانده انتظامی ارومیه ادامه داد: ماموران، پس از اخذ دستور قضائی، در بازرسی از این انبار مقدار ۹ تُن و۹۰۰کیلوگرم شکر احتکار شده را کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش ریالی این کالای احتکار شده توسط کارشناسان ۴ میلیارد ریال برآورد شده، تصریح کرد: در این رابطه یک باب انباری پلمب و متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ “توحیدی “در ادامه تاکید کرد: برخورد قاطع و قانونی با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار داشته و شهروندان در صورت کسب اطلاع از فعالیت محتکران در اسرع وقت با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل و موضوع را اطلاع دهند.