شرکت بازرگانی متخلف در ماکو جریمه و از فعالیت محروم شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت بیش از 35 میلیارد ریال جریمه نقدی و محرومیت از یکسال فعالیت بازرگانی شرکت متخلف، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، حسین نجف زاده گفت: پرونده یک شرکت بازرگانی به دلیل ایفا نکردن به تعهدات ارزی به میزان ۴۰ هزار و ۸۰۰ یورو به ارزش۱۷ میلیارد و ۵۹۱ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ماکو رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز و شرکت را علاوه بر اعاده ارز رفع تعهد نشده و محرومیت از یکسال فعالیت بازرگانی به پرداخت ۳۵ میلیارد و ۱۸۳ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر میزران تخلف محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان صنعت،معدن و تجارت شهرستان ارومیه گزارش تخلف را با شکایت بانک تجارت استان و در بازرسی از اسناد و مدارک یک شرکت بازرگانی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir ویا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند