آیا شورای شهر ارومیه توانسته است مطالبات عمومی امام جمعه ارومیه در ادوار مختلف را برآورده کند؟

حاشیه های مدیریت شهری ارومیه بعد از بازگشت اعضای تبرئه شده شورا، این روزها آنقدر زیاد شده که موجب گردید نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نسبت به این حاشیه سازی ها هشدار جدی به اعضای شورا دهد و آنها را از حاشیه سازی بر اساس برخی منافع و اهداف خاص برحذر دارد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، ترکیب فعلی شورای شهر ارومیه به گونه ای است که برخی از این اعضا سالیان سال است در شورا هستند و برخی نیز به واسطه حضور در شهرداری ارومیه از روند مدیریت شهری آگاهی کامل دارند و این افراد نسبت به مطالبات عمومی امام جمعه ارومیه در سالیان گذشته اشرافیت کامل دارند، ولی سوال اینجاست که چرا این اعضا با چندین دوره حضور در شورا نسبت به مطالبات عمومی امام جمعه ارومیه بی تفاوت بوده اند؟ که اگر بی تفاوت نبودند در جلسه اخیر، امام جمعه ارومیه یکبار دیگر بر این موضوعات تاکید نمیکرد و موضوعات جدیدتری را برای حضرات مطرح میکرد.

در این بخش بصورت تیتر وار برخی از مطالبات عمومی امام جمعه ارومیه که در سالهای گذشته از شورای شهر ارومیه پیگیر بوده اند را بیان میکنیم:
مسئله سدمعبر، مسئله تگدی کری، مسئله ترافیک شهری، حل مشکل آلودگی هوا، تسهیل تردد نمازگزارن، مبارزه با رانت و فساد، توجه ویژه به مساجد، حل مشکل حاشیه نشینی، لزوم پیوست فرهنگی، ایجاد اماکن ورزشی، ساماندهی جمع آوری ضایعات، ضرورت تبعیت از قوانین توسط اعضای شورای شهر ارومیه، ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان، تقسیم عادلانه امکانات و خدمات شهری، انسجام در برنامه های فرهنگی، بقعه محمد ابن خلیلان، الگو قراردادن شهید مهدی باکری، توجه به مدیریت فرهنگی شهر در کنار مدیریت شهری و … فقط و فقط بخشی از مطالبت عمومی و البته به حق حجت الاسلام والمسلمین قریشی از اعضای شورای شهر ارومیه در ادوار گذشته بوده است.

حال آیا اعضای شورا که استاد به حاشیه راندن مسائل مهم شهری بوده اند و نتیجه این حاشیه سازی ها جز تشکیل پرونده در دادگاه و ۲۰ ماه دوری و آسیب رساندن به وجهه مدیریت شهری ارومیه و عقب ماندگی این شهر مظلوم شده است و حاصلی برایشان نداشته است، می توانند بگویند که چقدر توانسته اند در راستای تحقق این مطالبات عمومی قدم بردارند و چند درصد از این خواسته ها را برآورده کنند.

آیا میتوانند بعد از ۴،۵ دوره حضور در ساختمان شورای شهر ارومیه، کارنامه ای از عملکرد خود در راستای برآورده کردن مطالبات عمومی امام جمعه ارومیه در ادوار مختلف در اختیار رسانه ها قرار دهند ؟

اگر عملکردی دارید بسم الله رسانه ها حاضرند در انتشار آن یاری گر شما باشند، اگر هم عملکردی منشتر نکنید صحه گذاشته اید بر نداشتن عملکرد و آیا این نداشتن عملکرد مثال بارز ترک فعل نمی باشد که چرا از این مطالبات براحتی گذشته اید؟