شکایت مدیرمسئول قارتال نیوز از دو عضو شورای شهر ارومیه/ تهمت زنی عضو شورای شهر کار دستش داد

مدیر مسئول گروه رسانه قارتال نیوز گفت: روز یکشنبه هفته پیش رو  شکایت خود را از رسول اصغرزاده عضو شورای شهر ارومیه در مراجع قضایی ثبت و با تمام قدرت پیگیر شکایت خواهم بود تا از حق قشر مظلوم رسانه ای مستقل و مردمی دفاع کنم.

کاظم کاظمی مدیر مسئول گروه رسانه قارتال نیوز افزود: روز گذشته در صحن علنی شورای شهر ارومیه که با موضوع استیضاح شهردار ارومیه تشکیل شده بود، رسول اصغرزاده عضو شورای شهر ارومیه، در حین جلسه استضیاح در حضور خبرنگاران و اعضای شورای شهر و شهردار ارومیه مدعی شد که شهرداری ارومیه شب قبل از استیضاح شهردار مبلغ ۳۰میلیون تومان به حساب مدیر مسئول قارتال نیوز و برخی خبرنگاران واریز کرده است.

وی گفت: اتحاد و همدلی رسانه های مستقل و مردمی شهر ارومیه به مذاق این عضو شورا خوش نیامده بود و این عضو شورای درحین جلسه استیضاح شهردار ارومیه، بارها با قطع کردن جلسه رسمی شورا اقدام به تمسخر نام این رسانه و  اقدام به بی حرمتی به مدیر مسئول این رسانه کرد و با اتهام زنی بی اساس و بدون سند شخیصت واقعی خود را برای حاضرین عیان تر کرد.

کاظمی اظهار داشت: از حسین پناهی دیگر عضو شورا که در صحن شورا رسول اصغرزاده را در تمسخر و بیحرمتی های صورت گرفته همراهی کرده است نیز شکایت جداگانه ای به ثبت خواهم رساند تا یکبار برای همیشه این اعضای تعلیقی تازه به شورای شهر برگشته بدانند که رسانه های مردمی و مستقل تریبون شخصی آقایان نیستند و با تمام توان در مقابل این جریان شکست خورده خواهند ایستاد.

کاظمی ادامه داد: فیلم و فایل صوتی اهانت ها و اتهام های وارد شده موجود بوده و پیوست شکایت صورت گرفته خواهد شد.

وی در پایان گفت: از مراجع قضایی استان آقایان عتباتی ریاست محترم دادگستری و مجیدی دادستان محترم درخواست می کنم با توجه به اینکه این اعضای شورا وجه رسانه های انقلابی و مستقل استان را با تهمت های بی اساس خدشه دار کرده اند رسیدگی به این پرونده را  در اولویت قرار دهند تا این اعضا دیگر جرات تهمت و افترا و بازی با آبروی افراد را به خود ندهند.

گفتنی است؛ رسول  اصغرزاده در صحن علنی شورای شهر ارومیه مدعی شد که شب قبل از استیضاح، از طرف شهرداری ارومیه به حساب برخی از رسانه ها ۳۰ میلیون تومان پول ورایز شده است. این عضو شورا باید با تحویل دادن مدارک اتهام وارده به مراجع قضایی گفته های خود را ثابت کند، هرچند که چک کردن تمامی حساب های افراد از بانک ها به زمانی کمتر از نیم ساعت وقت نیاز دارد تا نتیجه کذب بودن ادعای این عضو شورا ثابت شود.