توهین به یک کشور مسلمان، شرم آور است

آرزوهای داعش مدارانه با زیر پا گذاشتن منافع ملی، تیشه بر دوستی مان با مردم ترکیه می زنند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، آقای ‌بانکی پورآماری از تعداد گردشگرانی که با وام بانکی ۳۵ درصد، عازم ترکیه هستند و فقط برای چند روز حاضرند، چند سال هزینه ی وام پرداخت کنند؛ رو اطلاع دارید؟

در پاسخ به تراوشات عضو کمیسیون فرهنگی مجلس و دقیقا در روزی که وزرای خارجی ایران و ترکیه دیداری صمیمانه باهم داشتند: ‏هر مرد در ترکیه با ۱۵ زن شریک جنسی است ‏او اظهار کرد آتاتورک ضربه بزرگی به ترکیه زد. یک روز می گوید  به طور خودکار ۳ میلیون تومان از حساب‌ خانم‌های بی‌حجاب کم می‌شود، روز دیگر می گوید باید دوربین سازمان‌ها وصل شود به فراجا و بازم اظهار نظر عجیبش راجع به پارتنر جنسی مردان ترک در واقع چنین چیزی حاصل فقدان شایسته سالاری؛ ظهور افرادی با مغزهای زنگ زده است که سوار بر امورات مردم با قصه سرایی و نشخوار آرزوهای داعش مدارانه ی خویش؛ با زیر پا گذاشتن منافع ملی تیشه بر دوستی مان با مردم ترکیه می زنند.

آقای ‌ بانکی پور آماری از تعداد گردشگرانی که با وام بانکی ۳۵ درصد ، عازم ترکیه هستند و فقط برای چند روز حاضرند ، چند سال هزینه ی وام پرداخت کنند؛ رو اطلاع دارید؟ ‏اقدامات ‌آتاتورک رو با این منظر ببینید که ایران باید منطقه گردشگری می شد نه ‌ترکیه.

‏براساس گزارش مرکز رصد فرهنگی کشور، ۷۳ درصد زنان در ترکیه نوعی از حجاب سر را استفاده می‌کنند. یک‌چهارم زنان ترک در خانه نیز روسری می‌پوشند. ‏معلوم نیست آقای ‌بانکی پور از کدام کشف حجاب در ترکیه حرف زده‌اند. طبق آمار سال ۱۳۹۵ سن تن فروشی در ایران به زیر ۱۶ سال رسیده، بگذریم که هیچ آمار رسمی بعد سال ۱۳۹۵ زمانی که قیمت دلار حدود ۴ هزارتومان بود منتشر نشده! آقای ‌ بانکی پور بهتر است از آمار تن فروشی با دلار ۶۲ هزارتومانی در ایران صحبت کنند تا تعداد شرکای جنسی مردان در ‌ترکیه.

عجیب است که آمار دقیقی از تعداد کودکان کار ندارند، اما میدانند هر مرد در ترکیه با چند زن ارتباط داره. آمار هراسناک پرونده های قضایی از تابوهای شکسته شده جنسی در جامعه ایرانی ممنوع است اما گرفتن هرگونه آمار مستقل تحقیق و پژوهش جامعه یک کشور دیگر و آمار دقیق مردان و زنان آن جامعه آزاد است. حقا که یک ابله تحصیل کرده از یک ابله بی سواد، ابله تر است.

نویسنده اکبر سعادت