محکومیت کابینت ساز متقلب در خوی

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت یک میلیارد و 240 میلیون ریالی واحد کابینت سازی برای تقلب در ساخت و نصب کابینت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، حسین نجف زاده گفت: پرونده یک واحد کابینت سازی برای تقلب در ساخت و نصب کابینت آشپزخانه به میزان ۱۲۴ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان خوی رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه پس از بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز اعلام و علاوه بر پرداخت ۱۲۴ میلیون ریال بعنوان جبران خسارت در حق شاکی خصوصی متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر میزان تقلب محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان اتاق اصناف شهرستان خوی گزارش تخلف را با شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از واحد کابینت سازی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir ویا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.