رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نقده؛

اجرای ۲۵۸ کیلومتر تسطیح ، رگلاژ و ترمیم شانه ها در محور های مواصلاتی شهرستان نقده

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نقده از ۲۵۸ کیلومتر عملیات تسطیح، رگلاژ و ترمیم شانه های محور های این شهرستان در طول سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، علیرضا اکبری پور رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نقده گفت: در راستای ایمن سازی محورهای مواصلاتی این شهرستان اقدامات و پروژه های متعددی از جمله نصب گاردریل، نصب تابلو علائم، تسطیح و رگلاژ و ترمیم شانه راهها و خط کشی در طول سال جاری انجام شده است.

وی افزود: نصب ۷۵ عدد گاردریل و جمع آوری و تعمیر ۳۹۶ عدد گاردریل، ترانشه برداری به طول ۷.۳ کیلومتر و تعمیر و بازسازی ۳۲ عدد نرده حفاظ و قرنیز از جمله دیگر اقدامات انجام گرفته در سال جاری است.

اکبری پور اظهار داشت: تسطیح، رگلاژ و ترمیم به طول ۲۵۸ کیلومتر، پاکسازی و تسطیح ۳۰۰ کیلومتر از حریم راهها و نصب ۴۲۰ عدد تابلو و علائم از سایر کارهای انجام شده اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نقده در طول سال جاری برای ایمن سازی محورهای مواصلاتی این شهرستان بوده است.

وی ادامه داد: در این مدت همچنین ۳۴ کیلومتر از محورهای ارتباطی شهرستان نقده خط کشی شد و ۹۲ عدد چراغ های هشدار چشمک زن در طول محورهای حوزه استحفاظی این شهرستان تعمیر یا نصب شد.