نیم‌نگاهی تراکتوری‌ها به سوم شدن؛ تیره‌روزی‌های گل‌گهر در تبریز به پایان می‌رسد؟

دو تیم تراکتور تبریز و گل‌گهر سیرجان در یکی از 8 مسابقه هفته بیست‌وهفتم رودررو هم قرار می‌گیرند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، بیست‌وهفتمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز (شنبه) فعالیت خود را آغاز می‌کند و در روزی‌که استقلالِ صدرنشین به میدان نخواهد رفت، پرسپولیس در تهران میهمان هوادار است و سپاهان هم در رفسنجان باید به مصاف مس برود. یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته هم میان تیم‌های تراکتور تبریز و گل‌گهر سیرجان به انجام می‌رسد که این رویارویی، آخرین مسابقه روز نخست هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران محسوب می‌شود.

هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران (شنبه بیست‌ودوم اردیبهشت‌ماه – ساعت ۱۸:۵۰)

تراکتور تبریز – گل‌گهر سیرجان

داور: محمدحسین زاهدی‌فرد

ورزشگاه یادگار امام تبریز

سرخ‌پوشان تبریزی بعد از روی کار آمدن حمید مطهری، در جام حذفی موفق شدند در ضربات پنالتی مقابل ذوب‌آهن پیروز شوند و از استقلالِ صدرنشین در خانه امتیاز گرفتند و هفته گذشته هم برابر فولاد خوزستان پیروز شدند. تراکتوری‌ها که حالا فاصله‌شان با رتبه سوم جدول به تنها ۳ امتیاز تقلیل پیدا کرده، به دنبال کسب پیروزی خانگی برابر گل‌گهر هستند تا با وجود ناامیدی در مسیر رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ بیست‌وسوم، بتوانند فصل را با بهترین رتبه در جدول رده‌بندی به پایان برسانند.

سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی روزهای پرنوسانی را در لیگ بیست‌وسوم می‌گذرانند و نه‌تنها امیدشان برای کسب سهمیه آسیایی کم‌رنگ شده، بلکه موقعیت‌شان در بین ۶ تیم برتر جدول هم به خطر افتاده است. شاگردان مارینوس اوزونیدیس که در ۶ بازی اخیر در لیگ برتر ناکام در کسب پیروزی بوده‌اند، در ۳ مسابقه قبلی‌شان به نتیجه تساوی رضایت داده‌اند و همین مسئله موقعیت آن‌ها در رتبه ششم را به خطر انداخته و گل‌گهری‌ها به دنبال کسب پیروزی در تبریز هستند تا بتوانند در بین ۶ تیم برتر جدول موقعیت‌شان را حفظ کنند.

دو تیم در سالیان اخیر نبردهای جذاب و پایاپایی با یکدیگر داشته‌اند که ماحصل ۵ رویارویی اخیر آن‌ها، ۲ برای گل‌گهر سیرجان و یک برد برای تراکتور تبریز بوده و ۲ مصاف هم میان آن‌ها با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. در دیدار رفت، سرخ‌پوشان تبریزی به پیروزی رسیدند و حالا گل‌گهری‌ها به دنبال گرفتن انتقام شکست در دور رفت هستند. محمدحسین زاهدی‌فرد که هفته داور اول نبرد پیکان تهران و آلومینیوم اراک بود، این هفته مسئولیت قضاوت نبرد حساس تراکتور تبریز و گل‌گهر سیرجان را برعهده دارد و با قضاوت او، نبرد دو تیم از ساعت ۱۸:۵۰ امروز (شنبه) به میزبانی ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز خواهد شد.

ترکیب احتمالی تراکتور تبریز

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، مهدی شیری، محمد نادری، مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، ریکاردو آلوز، امیرحسین حسین‌زاده، مهدی هاشم‌نژاد و رحمان جعفری

ترکیب احتمالی گل‌گهر سیرجان

محمدرضا اخباری، سامان فلاح، مسیح زاهدی، مهدی تیکدری‌نژاد، ابوالفضل رزاق‌پور، احمدرضا زنده‌روح، علیرضا علیزاده، قائم اسلامی‌خواه، روبرتو تورس، علیرضا کوشکی و سعیدسحرخیزان