اجرای بیش از ۵۰۰ طرح اقتصادی در شمال آذربایجان غربی

بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) با هدف کمک به تولید و اشتغال بیش از ۵۰۰ طرح اقتصادی در شمال آذربایجان غربی اجرا می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، مجری طرح‌های  بنیاد برکت در  شمال آذربایجان غربی در نشست با مسئولان شهرستان خوی و مدیران عامل بانک‌ها این شهرستان گفت: این بینادبا هدف حمایت از تولید و اشتغال بیش از ۵۰۰ طرح اقتصادی را در زمینه‌های مختلف بخش‌های کشاورزی و صنعت درشهرستان‌های شمال آذربایجان غربی در دست اجرا دارد.

انوری افزود: برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت وبزودی بابهره برداری از این طرح‌ها برای ۷۵۰ نفر در بخش‌های کشاورزی و صنعت در  شمال استان شغل ایجاد می‌شود.

وی اولویت اول اجرای طرح‌های بنیاد برکت را تکمیل زنجیره تولید در بخش‌های مختلف صنعت و کشاورزی اعلام کرد و گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی ره در شمال آذربایجان غربی  در ۴ سال گذشته با اجرای بیش از ۶ هزار طرح با ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری  برای بیش از ۹ هزار نفر در بخش‌های مختلف شغل ایجاد کرده است.

وی شهرستان خوی را یکی از شهرستان‌های موفق در اجرای طرح‌های بنیاد برکت دانست و تصریح کرد: در این مدت در این شهرستان ۱ هزار ۵۰۰ طرح با سرمایه گذاری ۱۳۸ میلیارد تومان اجرا و برای بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر شغل ایجاد شده است.

فرماندار خوی هم در این نشست برضرورت تکمیل طرح‌های زود بازده با محوریت تکمیل زنجیره تولید با بهره مندی از تنسهیلات بنیاد برکت تاکید کرد.

حجت الاسلام قاسم خانی امام جمعه خوی هم در این نشست بنیاد برکت را بازوی بلندی برای دولت در جبران عقب ماندگی‌های شهرستان‌ها در بخش‌های مختلف دانست و خواستار افزایش  تسهیلات این بنیاد شد.

در پایان این نشست با اهدای لوح ازر مدیران عامل بانک‌های شمال استان به پاس همکاری تنکاتنگ با بنیاد برکت تجلیل شد.