رونمایی از تابلوی قطعه اهدا کنندگان عضو در آرامستان ارومیه

با مصوبه شورای شهر و مساعدت شهردارارومیه ، یک قطعه به نام اهدا کنندگان عضودر آرامستان باغ رضوان این شهر اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، رئیس مجمع خیرین سلامت استان در حاشیه برگزاری مراسم رونمایی از تابلوی قطعه اهدا کنندگان عضو در آرامستان ارومیه  ضمن تبریک هفته اهدای عضو گفت: امیدواریم با اختصاص یک قطعه به عزیزان اهدا کننده عضو شاهد گسترش این فرهنگ در استان باشیم‌.

تقی زاده افشاری با بیان اینکه آذربایجان غربی جز اولین استان های انجام پیوند کلیه در کشور است ادامه داد: این استان رتبه ۲۶ کشور در زمینه اهدای عضو را به خود اختصاص داده و امیدواریم با فرهنگ سازی صورت گرفته توسط دستگاه های ذیربط شاهد گسترش فرهنگ اهدای عضو  در استان باشیم.

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری ارومیه گفت: با مصوبه شورای شهر و مساعدت شهردار، یک قطعه به نام اهدا کنندگان عضو اختصاص یافت و افتخار می کنیم که در این امر خیرخواهانه شریک هستیم.

رضا سپاهی با بیان اینکه برای ساماندهی این قطعه نیز برنامه هایی در دستور کار است خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در گسترش فرهنگ اهدای عضو نقش موثری را ایفا کنیم و انتظار می رود افراد خیر نیز در این حوزه وارد عمل شوند.