• تاریخ : چهارشنبه - ۷ - شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 28 - August - 2024
  • ساعت :

    توضیحات فرمانده واکنش سریع ارتش درباره آخرین اقدامات برای یافتن بالگرد ابراهیم رئیسی

    فرمانده قرارگاه شمال غرب ارتش با بیان اینکه در حال کاوش وجب به وجب منطقه عمومی حادثه هستیم، گفت: منطقه وضعیت جوی بسیار سرد، بارانی و مه‌آلودی دارد و باران، رفته رفته دارد به برف تبدیل می‌شود.

    به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، امیر سرتیپ دوم ستاد امیرحسین شفیعی، فرمانده تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع ارتش با اعلام ورود نیروهای تکاور ارتش به منطقه سانحه برای بالگرد رئیس جمهور گفت: ‌به محض وقوع حادثه هوایی سقوط بالگرد رئیس جمهور محترم و هیئت همراه، تیم‌های واکنش سریع تیپ ۲۵ نیروی مخصوص ارتش به منطقه اعزام شدند.

    طبق اعلام خبرگزاری تسنیم ا‌ز ورزقان، ارشد نظامی ارتش در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل اظهار کرد: به محض تشکیل ستاد بحران، از نخستین دقایق حادثه، پای کار آمدیم و ارتش، جزو اولین سازمان‌هایی بود که وارد عملیات شد.

    او افزود: تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع ارتش، پس از اعلام آمادگی به استانداری، حسب دستور امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده محترم نیروی زمینی، به عنوان یکی از نخستین یگان‌ها وارد عمل شد. هم اکنون نیز در حال کاوش وجب به وجب منطقه عمومی حادثه در ورزقان هستیم و در صورت نیاز، با آمار بالاتری حضور خواهم یافت.

    امیر شفیعی تصریح کرد: در منطقه به هر نیرو در این منطقه، وظیفه و مأموریتی محول شده است. منطقه وضعیت جوی بسیار سرد، بارانی ومه‌آلودی دارد و باران، رفته رفته دارد به برف تبدیل می‌شود با اینهمه چیزی مانع تلاش بی‌وقفه ما نخواهد شد تا ان‌شاالله خبر خوشی به مردم مملکت شریفمان ایران بدهیم.

    اخبار مرتبط

    افتتاح یک واحد بوم‌گردی در سردشت افتتاح شد
    1403-06-07
    به‌مناسبت گرامیداشت هفته دولت؛

    افتتاح یک واحد بوم‌گردی در سردشت افتتاح شد

    به‌مناسب گرامیداشت هفته دولت یک واحد بوم‌گردی در سردشت با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسید.

    خبرنگار، بدون روحیه مطالبه‌گری، همانند یک کارمند ساده است
    1403-06-07
    روزنامه نگار پیشکسوت در گفتگو با قارتال نیوز؛

    خبرنگار، بدون روحیه مطالبه‌گری، همانند یک کارمند ساده است

    روزنامه نگار پیشکسوت آذربایجان غربی با بیان اینکه خبرنگار و گزارشگر باید هوشیار، کنجکاو و نکته سنج باشد، افزود: ما خبرنگاران باید پیگیر مسائل حقوقی و اجتماعی مردم باشیم و لذا معتقدم که خبرنگار بدون روحیه مطالبه گری، همانند یک کارمند ساده هست و کارمند نمی تواند از مدیران مطالبه گر و پرسشگر باشد.

    1403-06-07

    انسداد ۶۲حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان میاندوآب

    به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، علی شمس ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای صیانت از منابع آبی تعداد ۶۲ حلقه چاه غیرمجاز توسط کارشناس آب‌های زیرزمینی و با همکاری اکیپ گشت و بازرسی و با جلب رضایت و توافق مالکین چاه‌ها در شهرستان میاندو آب پر و مسلوب المنفعه شد. وی افزود: با […]

    سقوط تاکسی به کانال آب در میاندوآب
    1403-06-07

    سقوط تاکسی به کانال آب در میاندوآب

    مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: سقوط یک دستگاه خودروی سواری پژو به داخل کانال آب منجر به بروز حادثه شد.

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

    ارسال دیدگاه

    ×

    از ارسال دیدگاه مطمئن هستید؟

    قوانین ارسال دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    برو بالا