کلاهبرداری ۲۰۰میلیاردی در سلماس

فرمانده انتظامي آذربایجان غربی از دستگيري فردي که در پوشش خريد محصولات کشاورزي 200 ميليارد ريال در شهرستان سلماس کلاهبرداري کرده بود، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، سردار رحیم جهانبخش با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی مراجعه چند تن از شهروندان به پلیس آگاهی و اظهار شکایت مبنی بر اینکه از سوی شخصی به هویت معلوم مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت .

وی افزود : با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، مشخص شد شخصی به هویت معلوم با جلب اعتماد کشاورزان و خرید محصولات کشاورزی جهت صادرات به یکی از کشورهای همسایه اقدام به کلاهبرداری به مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال از شهروندان نموده است.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد:  با توجه به اهمیت موضوع، بلافاصله اقدامات اطلاعاتی جهت شناسایی و دستگیری فرد کلاهبردار آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، در یکی از استان های غربی کشور، اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر وپس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی گردید.

جهانبخش با تأکید بر اجرای طرح های مختلف پلیسی به صورت محسوس و نامحسوس در استان خاطرنشان کرد: یکی از وظایف پلیس برخورد با بی نظمی و مقابله با هنجارشکنان در جامعه است که پلیس در این راستا مصمم است و با افرادی که باعث بروز نا امنی و تشویش در جامعه شوند برابر قانون برخورد خواهد شد.