کشف کالای قاچاق توسط مرزبانان استان آذربایجان غربی

فرمانده مرزباني استان آذربايجان غربي از کشف کالاي قاچاق به ارزش 10 ميليارد و 350 ميليون ريال در نوار مرزي استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، سردار محمد احمدی در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزداران این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل نامحسوس مسیرهای عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی چند عملیات دقیق و منسجم توانستند قاچاقچیان را زمینگیر و مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق را کشف کنند.

وی افزود: طی این چند عملیات مرزبانان تعداد ۹۶ هزار و ۸۲۰ عدد انواع داروی خارجی، ۱۲۰کیسه شکر احتکار شده به مقدار ۶ تن، ۴۲ قلم اقلام دندانپزشکی، ۴ دستگاه گوشی هوشمند و چند قلم کالای قاچاق دیگر را کشف و ضبط کردند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی با اشاره به ارزش ۱۰ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریالی کشفیات، خاطرنشان کرد: در این عملیات ها ۳ نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

احمدی با اشاره به پیامد های زیان بار قاچاق خاطر نشان کرد: امسال که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال “سال جهش تولید با مشارکت مردم” نامگذاری شده مرزبانان این استان به طور شبانه روزی با اقتدار کامل در مقابل هر گونه قاچاق ایستادگی می کنند تا نگذارد چرخه تولیدات داخلی متوقف شود.