آشنایی با ابراهیم صفری معاون عمرانی سابق شهرداری ارومیه

ابراهیم صفری در یکم فروردین سال ۱۳۴۹ و در شهر ارومیه به دنیا آمده تحصیلکرده رشته مهندسی عمران بوده و فارغ التحصیل دکترای رشته صنایع و معادن از دانشگاه صنایع و معادن کشور است.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، صفری از سال ۱۳۷۶ وارد بدنه شهرداری شده و افتخار همکاری با ۱۰شهردار ارومیه در کارنامه وی به ثبت رسیده است.

انجام ۴۶ فقره پروژه مطالعات و طراحی موفق منجر به تولید اسناد مناقصه با ارزش ۴۸۳.۸۷ میلیارد ریال، عملیات اجرائی و اقدامات میدانی در ۳۵ محور اساسی به مبلغ ۱۶۱۰ میلیارد ریال، سری دوم افتتاحی به محوریت زیرگذر آذربایجان و لوله گذاری آب سطحی، بهره برداری از یوترن المهدی، آسفالت گسترده ۳۳ خیابان اصلی و ۱۱۰ معبر، ساحل سازی شهرچائی، کانال پسماند، افتتاح فاز یک کمربند بیرونی را می توان به عنوان بخشی از عملکرد صفری در شهرداری ارومیه برشمرد.

زیرگذر شورا بهشتی، عرشه های b4 وb1 تقاطع آذربایجان، پل های باقری، ساختمان گرمخانه، کانال سیلاب بر پیام‌ و همچنین آماده سازی جهت کلنگ زنی تونل سربازان گمنام با روشEPC در طول ۲۳۰۰ متر طول، کلنگ زنی طرح خط یک BRT در طول ۱۱.۵ کیلومتر ‌ ادامه امتداد کمربند بیرونی از طرح‌هایی بود که هرچند نیمه تمام هستند اما او در آغاز ‌و ‌اجرای آنها نقش اساسی داشته است.

ادامه دارد…