محکومیت ۲۰ میلیارد ریالی مشاور املاک متخلف در بوکان

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت 20 میلیارد ریالی مشاور املاکی برای گرانفروشی در ارائه خدمات معامله در شهرستان بوکان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، حسین نجف زاده گفت: پرونده گرانفروشی واحد مشاور املاکی در ارائه خدمات معامله به میزان سه میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان بوکان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر پرداخت سه میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال بعنوان جبران خسارت در حق شاکی خصوصی متخلف را به پرداخت ۲۰ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان بوکان گزارش تخلف را پیرامون شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از یک واحد مشاور املاکی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir ویا تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.