اهدای نخستین مدال تاریخ مچ‌اندازی بانوان به موزه حرم مطهرامام رضا(ع)

کارینا کرمی، ورزشکار نوجوان آذربایجان غربی و دارنده اولین مدال ایران در تاریخ رشته مچ‌اندازی بانوان جهان، دو مدال برنز جهان و طلای آسیا را به موزه حرم مطهر رضوی اهدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، کارینا کرمی دارنده اولین مدال ایران در تاریخ رشته مچ‌اندازی بانوان جهان در مراسمی که در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، مدال برنز خود را که در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ قزاقستان و مدال طلای خود را که کاپ آسیا ۲۰۲۳ ازبکستان کسب کرده بود، به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

کارینا کرمی ورزشکار آذربایجان غربی سال گذشته با پوشیدن پیراهن تیم ملی به مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ قزاقستان اعزام شد و توانست برای اولین بار بانوان ایرانی را در مسابقات جهانی صاحب مدال کند.

کارینا کرمی ورزشکار آذربایجان غربی شهریور سال گذشته با پوشیدن پیراهن تیم ملی به مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ قزاقستان اعزام شد و توانست برای اولین بار بانوان ایرانی را در مسابقات جهانی صاحب مدال کند.

کارینا کرمی در رده سنی نوجوانان موفق شد با شکست رقبای خود به مدال برنز جهان دست پیدا کند. این اولین مدال تاریخ مچ اندازی بانوان ایران در جهان به حساب می‌آید.

کرمی دو ورزشکار از کشور قزاقستان را شکست داد و بعد از شکست برابر حریف ترکیه‌ای، برای کسب مدال برنز یک مچ انداز از کشور ترکیه را مغلوب کرد.