بهسازی و آسفالت ۵ کیلومتر از راههای روستایی شهرستان خوی

رئیس راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خویگفت: طی سالجاری ۵ کیلومتر راه روستایی این شهرستان باهدف بهره مندی روستاییان از راه مناسب، بهسازی و آسفالت شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، اصغر کاظمی افزود: طی سالجاری ۳۵ کیلومتر از راه های روستایی و فرعی این شهرستان شن ریزی شده است.

وی با اشاره به خط کشی ۶ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان خوی طی سه ماهه نخست سالجاری اظهار کرد: همچنین در این مدت عملیات تسطیح،رگلاژ و شانه سازی محور ها بطول ۴۶۰ کیلومتر و تامین روشنایی محور ها به تعداد ۱۷۰ عدد نیز انجام شد.

وی با اشاره به اینکه تعمیر و بازسازی گاردیل ها، نصب نیوجرسی با هدف کاهش تصادفات و تلفات سوانح رانندگی از جمله اقدامات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خوی در سال جاری است، خاطر نشان کرد: در این مدت ۱۱ متر گاردریل و ۱۵ عدد نیوجرسی مفصلی در محورهای مواصلاتی شهرستان نصب شد.

کاظمی در خصوص سایر اقدامات اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خوی در ۳ ماهه نخست سالجاری نیز افزود: نصب ۸۵ مورد تابلو و علایم هشدار دهنده جاده ای ،۳۷ مورد اجرای گشت تلفیقی با پلیس راه و گشت دروازه ای برای کنترل ناوگان و ۱۰۰ تن نخاله برداری از محورهای مواصلاتی شهرستان خوی از دیگر اقدامات اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای این شهرستان است.