آیین تکریم و قدرانی از تلاشگران ستادهای مردمی دکتر پزشکیان در آذربایجان غربی برگزار شد

به همت اعضای هسته مرکزی ستادهای مردمی دکتر پزشکیان در استان آذربایجان غربی آیین تکریم و قدرانی از تلاشگران ستادهای مردمی در این استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، دکتر مجید محبی، رئیس ستاد مردمی دکتر پزشکیان در شهرستان ارومیه، ضمن قدرانی از تمامی فعالین ستادهای مردمی در زمان انتخابات گفت: ستادهای مردمی آذربایجان غربی در مرکز و شهرستان های استان بصورت مردمی اداره شده و برای تشکیل و فعالیت در سطح استان هیچ گونه مبلغ و هزینه ای از تهران و ستادهای مرکزی پرداخت نشده و کاملا بصورت مردمی هزینه های این ستادها تامین شده است.

وی گفت: حاصل این تلاش شبانه روزی در استان ما که همراه با حضور پرشور و قدرتمند مردم همراه بود،موجب شد تا، دکتر پزشکیان در هر دو مرحله انتخابات، بیشترین درصد آرا را در آذربایجان‌غربی کسب نماید.

محبی در ادامه ضمن نگرانی از حواشی بوجود آمده در استان آذربایجان غربی پس از انتخاب دکتر پزشکیان بعنوان منتخب مردم، افزود: از فردای انتخابات افرادی از استان ما در تهران حاضر شده و بعنوان مجاهدین روز شنبه، به دنبال سهم خواهی در امور مدیریتی آذربایجان غربی شده اند که این گونه سهم خواهی ها از طرف این افراد مایه تاسف و سرافکندی است.

دکتر ابراهیم صفری، قائم مقام ستادهای مردمی آذربایجان غربی در این مراسم نیز ضمن تقدیر از  تمامی افرادی که در ایام انتخابات در ستادهای مردمی با عناوین مختلف فعالیت داشته اند، گفت: مطالبه عمومی مردم منطقه آذربایجان در این دولت باید با جدیدت پیگیری شود و احیای دریاچه ارومیه در راس امور قرار گیرد.

صفری افزود: امروزه آذربایجان غربی و شهر ارومیه با دارا بودن ظرفیت بالا در حوزه های مختلف از جمله گردشگری، کشاورزی و اقتصادی و … می تواند با توسعه خط ریلی تبدیل به یک شهر و استان بین المللی گردد .

شقایق یورتچی، رئیس ستاد بانوان هم در این مراسم ضمن خسته نباشید به حضور و فعالیت گسترده بانوان در ستادهای مردمی دکتر پزشکیان، گفت: با مستقر شدن دولت چهاردهم، امید است جایگاه بانوان استان آذربایجان غربی در رده های بالای مدیریتی و تصمیم گیری های کلان استانی بهبود یابد.

مالکی رئیس ستادهای مردمی دکتر پزشکیان در آذربایجان غربی هم در این مراسم، از استان آذربایجان غربی بعنوان نماد اتحاد ادیان و مذاهب یاد کرده و گفت: امروزه نتیجه این اتحاد منجر به انتخاب دکتر پزشکیان بعنوان منتخب مردم شده و ستادهای مردمی در استان نشان داد با حضور پرقدرت مردم می توان، بدون تخریب و هجمه بر روی سایر نامزدها نیز نتیجه مطلوب را بدست آورد.

در پایان این مراسم از روسای ستادهای شهرستان های آذربایجان غربی با اهدای لوح و هدایایی تجلیل بعمل آمد، صرف نهار و پذیرایی از حاضرین پایان بخش این مراسم بود.

گفتنی است، بیش از ۳۰۰ نفر از فعالیت ستادهای مردمی دکتر پزشکیان در استان در این مراسم حضور داشتند.