پویش «گلریزان کتاب» در کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی اجرا می شود

در راستای غنی سازی مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان، پویش «گلریزان کتاب» در کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، به منظور غنی سازی مجموعه کتابخانه های عمومی، ترویج فرهنگ کتابخوانی، استفاده از ظرفیت خیرین و ترویج حسنه نیکوکاری، ایجاد همبستگی بین مردم و کتابخانه، پویش اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی با عنوان «گلریزان کتاب» در کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی برگزار می شود.

خیران و اهداکنندگان کتاب، جهت اهدای کتاب و سهیم شدن در نشر آگاهی می‌توانند کتاب‌های قابل استفاده خود در موضوعات مختلف را تا ۱۵ آذرماه ۱۴۰۳ به نزدیکترین کتابخانه عمومی تحویل دهند.

شایان ذکر است، هم اکنون بیش از ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار نسخه کتاب در کتابخانه‌های عمومی استان وجود دارد و با توجه به شاخص‌های کتابخانه ای، نیازمند افزایش است؛ امید است اجرای این پویش، تقویت کننده جریان گردش کتاب و افزایش سرانه مطالعه باشد.

فهرست کتابخانه‌های عمومی استان در پرتال اداره کل کتابخانه های عمومی به نشانی www.aghpl.ir و فهرست کتاب های موجود در کتابخانه های عمومی در سامانه یکپارچه مدیریت کتابخانه های عمومی به نشانی www.samanpl.ir قابل مشاهده است؛ هم چنین شماره تلفن ۰۴۴۳۳۴۶۸۶۶۲ جهت هماهنگی های لازم در دسترس می باشد.