دستگیری عوامل نزاع و درگیری در میاندوآب

فرمانده انتظامی میاندوآب از دستگیری عوامل نزاع و درگیری در یکی از محلات این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، سرهنگ فخرالدین رستم پور، اظهار کرد: سحرگاه امروز یکشنبه ۷ مردادماه به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر بروز درگیری توسط دو گروه از مخلان نظم و امنیت عمومی در یکی از محلات میاندوآب و ایجاد رعب و وحشت و درگیری با سلاح گرم و سرد سریعاً موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: به دنبال این موضوع بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی شهرستان با تیم ویژه مبارزه با اراذل‌واوباش و همکاری عوامل یگان امداد و کلانتری در محل درگیری حضور یافتند.

وی گفت: با هماهنگی مراجع قضایی پنج نفر از عوامل درگیری شناسایی و حفظ و مراقبت انتظامی قرار گرفته و پنج نفر دیگر از آنها که به استان هم‌جوار متواری شده بودند با همکاری عوامل انتظامی و قضایی در کمترین زمان ممکن دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

رستم پور با تأکید بر اینکه امنیت و آرامش مردم خط‌قرمز پلیس است، تصریح کرد: به‌هیچ‌وجه، اجازه عرض‌اندام به برهم‌زنندگان نظم و امنیت و اراذل‌واوباش را نخواهیم داد و با چنین افرادی برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب گفت: هم‌وطنان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مخل نظم و امنیت موضوع را سریعاً از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

رستم پور افزود: سامانه پیامک ۱۱۰ با سرشماره تلفن ۱۱۰۴۴ به‌صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی همشهریان عزیز است .

فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب اظهار کرد: تلفن گویای ۱۹۷ نیز به طور شبانه‌روزی آماده دریافت انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و شکایت شما از فراجا است.