ترکان حبیب‌پور بازیگر ارومیه ای

بازی در نقش مارال، شروع دوران حرفه‌ای بازیگری بود

ترکان حبیب‌پور بازیگر و هنرمند کشوری گفت: بازی در نقش مارال سریال چهارده قسمتی “تورشا شیرین” بابک لطفی خواجه پاشا شروع دوران حرفه‌ای بازیگری من بود.

ترکان حبیب‌پور در گفتگوی تلفنی با خبرنگار قارتال نیوز، با بیان اینکه از بازیگران و هنرمندان در آذربایجان غربی حمایت کافی نمی شود، گفت: بازیگران و هنرمندان در استان آذربایجان غربی تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین کار انجام می‌دهند، اما خیلی از این بازیگران با یک رزومه کاری عالی فراموش می شوند.

وی همچنین ادامه داد: همه ما هنرمندان علاقه داریم در شهر خود فعالیت کنیم اما متاسفانه بدلیل نبود شرایط کاری مناسب به شهرهای دیگر مهاجرت می کنیم.

حبیب پور افزود: من در حال حاضر درشغل مترجم و مدرسی زبان ترکی استانبولی در تهران مشغول به کار هستم و گاهی در تئاتر های این استان ایفای نقش میکنم.

وی ادامه داد: متاسفانه فعلا در هیچ پروژه‌ تصویری فعالیت ندارم ولی به زودی در برنامه پادکست رادیو تهران با این مجموعه همکاری خواهم کرد.

بازیگر و هنرمند کشوری در پاسخ به سوال بازیگران مورد علاقه خود، گفت: تمام بازیگران کشور برایم قابل احترام هستند اما در میان بازیگران خارجی مریل استریپ از نظر شخصیت و رزومه کاری برای من ستودنی است.

وی خاطرنشان کرد: محبوبیت را به معروفیت ترجیح میدهم، همیشه سعی دارم با کسانی که من را می شناسند با روی گشاده برخورد کنم.

گفتنی است، ترکان حبیب پور، در روزمه کاری خود بازی در فیلم دراکولا به کارگردانی مهران مدیری، دخترم نرگس به کارگردانی باقر پیران را دارد و از دیگر فیلم ها و سریال های وی می توان به سریال سنه خاطر، ترشا شیرین اشاره کرد.

ترکان حبیب پور در پایان مصاحبه از زحمات بابک لطفی خواجه پاشا و سایر کسانی که برای او زحمت کشیده اند، تشکر و قدرانی کرد.

خبرنگار: نسیم یوسفی پور