تصویب ۱۰ پروژه عرصه سلامت درسفر دو روزه استاندار به سردشت

با سفر دو روزه استاندار آذربایجان غربی در دیماه ۱۴۰۰ به شهرستان سردشت ۱۰ پروژه در حوزه بهداشت تایید و مصوب گردید که در همین راستا محمد امین ولیزاده معاون امور اجرایی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در این شهرستان حضور و آخرین وضعیت پروژه های مصوب را از متولیان سلامت شهرستان جویا شود.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، در این جلسه داود آتشی مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت، ضمن ارائه آخرین اقدامات صورت گرفته شده در جهت مصوبات حوزه بهداشت شهرستان عنوان نمود: خوشبختانه ۱۰ پروژه در حوزه بهداشت در شورای برنامه ریزی استان در محل فرمانداری سردشت مصوب که با پیگیری های بعمل امده و همکاری دستگاه های اجرایی استان و شهرستان در صدد تحقق این پروژه ها در کوتاهترین زمان ممکن هستیم.

در این جلسه محمد امین ولیزاده ضمن اشاره به جدیت در پیگیری مصوبات در جهت تسریع در روند آنان اعلام نمود: احداث این پروژه ها در چرخه سلامت شهرستان تاثیر بسزایی در روند خدمات رسانی به شهروندان دارد.

گفتنی است احداث پروژه های عرصه سلامت شامل  ۵ باب ساختمان خانه بهداشت در روستاههای باغی، مز آباد، دوله گرم، ورده و ساوان جدید،  ۱ پایگاه سلامت در نلاس، ۱ مرکز تسهیلات زایمان و محل اسکان و توسعه مرکز خدمات جامع سلامت در شهر میرآباد از مصوبات شورای برنامه ریزی در حوزه بهداشت بود.

همچنین در حوزه درمان نیز مصوب شده بود پایگاههای بین جاده ای فوریت های پزشکی ربط و میرآباد احداث شود.

شایان ذکر است با توجه به پیگیریهای بعمل آمده خوشبختانه زمین های احداث پایگاههای فوریت های پزشکی ربط و میرآباد و زمین های احداث خانه بهداشت اختصاص و تامین شده است.