محکومیت مشاور املاک متخلف در تکاب

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از رسیدگی به پرونده مشاور املاک برای گرانفروشی و عدم صدور فاکتور فروش در ارائه خدمات معامله مسکن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، حسین نجف زاده گفت: پرونده واحد مشاور املاک برای گرانفروشی در ارائه خدمات معامله مسکن به میزان ۷۰ میلیون ریال و صادر نکردن فاکتور فروش در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان تکاب رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر پرداخت ۷۰ میلیون ریال بعنوان جبران خسارت در حق شاکی خصوصی متخلف را به پرداخت ۷۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر میزان گرانفروشی محکوم کرد.
به گفته نجف زاده، شعبه همچنین متخلف را از بابت صادر نکردن فاکتور فروش به پرداخت ۲۰ میلیون ریال و در مجموع به پرداخت ۷۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان اتاق اصناف شهرستان تکاب گزارش تخلف را با شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از واحد مشاور املاکی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir ویا تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی