فوت “مانیسا” بهانه است!

بدون تردید فوت مانیسای ۹ ساله (دخترک معصوم و عزیز ارومیه ای) بر اثر حادثه برق گرفتگی از پایه چراغ روشنایی در خیابان فردوسی (ناشی از دست‌کاری سیم های چراغ توسط معتادان متجاهر - طبق نظر کلانتری ۱۸ بهداری و گفته های اهالی محل) دردناک، غم انگیز، ناراحت کننده و غیر قابل جبران است و حال و روز مادر مانیسا و حزن و اندوه خانواده او با هیچ زبانی قابل وصف نیست!

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، اینکه مقصران احتمالی این حادثه تلخ باید شناسایی شده و از تکرار چنین حوادث جانسوزی باید پیشگیری شود نیز جای هیچ شک و شبهه ای ندارد!

اما حادثه متاثر کننده فوت دخترک عزیز؛ دوباره به نان و نوا رسیدگان، بهره مندان کلان و اشخاصی که جیب شان از یک دهه بریز و بپاش، هرج و مرج، بی قانونی در شورای شهر و شهرداری خاطرات تکرار نشدنی دارند را از پشت پرده بیرون آورده است!

این طیف در آرزوی بازگشت به دوران طلایی بخور – بخور با پای کار آوردن ادمین های پیج های حامی جریان فساد، توئیت زنان اجاره ای، بلاگرهای کرایه ای، مجریان منتفع، ورشکسته گان و مطرودین سیاسی و دلالانِ بیکار شده ۳ سال اخیر و … در تلاش هستند با برنامه ریزی تیم پشت پرده و با التهاب آفرینی و کشیدن پای مسئولین به موضوع بُلد شده فوت کودک عزیز در فضای مجازیِ رها شده ارومیه مثلا شرایط را برای تغییرات در مدیریت شهری ارومیه آماده کنند!

بسیار عادی است که مهدیزاده (شهردار ارومیه) خوب می دانست که پایان دادن به؛ فاکتور سازیهای که به قیمت امروزی رقم شان بالای چند میلیارد تومان نیز می رسد، تخفیف های چند میلیاردی از اموال مردم، دستورات ساخت و ساز و طبقات اضافی غیرقانونی چند میلیاردی، استخدام های فله ای و دهها اقدام رانتی دیگر بر مذاق بهره مندان و چپاولگران از اموال شهر خوش نخواهد آمد!

طبیعی است ادمین پیج فیک و مسئول روابط عمومی که در سال ۱۳۹۷ برای چاپ کتاب شهردار وقت “سردار سازندگی ارومیه” مبلغ ۲۷۰ میلیون تومان که به حساب و کتاب امروزی رقم بالای ۴ میلیارد می رسد، دریافت می کند، اکنون که از این کادوها برایش خبری نیست، دنبال جو سازی بر علیه شهردار ارومیه باشند!

باور کنید که آتش بیاران و حاشیه سازان از حادثه فوت دخترک عزیز؛ از کاندیدای رد صلاحیت شده انتخابات مجلس با سابقه پست عمرانی که حرف و حدیث های فراوانی نیز پیرامون افراد اطرافش و اقداماتش مطرح است یا چند مشاور شهردار محکوم به فساد (دستگیر شده در ویلاهای شمال) شاغل در دانشگاه آزاد یا ادمین های پیج های شارژ شده از طرف دو معاون شهردار که سه ماه پیش بدلیل ناکارآمدی توسط مهدیزاده عزل شدند و یا ادمین دو پیج طبیعت گرد که توسط فرزند یکی از صاحبان … مال های ارومیه و یکی از معاونان متوهم و عزل شده شهردار ارومیه بر علیه مدیریت شهری شارژ مالی می شود و چندین چند پیج و شخص حامی جریان فساد هیچ دغدغه ای از فوت مانیسا و مانیساهای دیگر ندارند!

شک نکنید که خون “مانیسا” بهانه ای برای این ملیجک های جریان فساد و بی وجدانهاست که در خیال خام خود دوباره با زمینه سازی و روی کار آوردن یک شهردارِ همفکر و بریز و بپاش کن، امپراطوری فساد را دوباره در این شهر احیا کنند!

اطمینان داشته باشید فوت دخترک عزیز “مانیسا” بهانه ای برای انتقام گیری از شهرداری است که؛ باج نمی دهد، چوب حراج به اموال شهر نمی زند، فله ای فرزندان و فامیل های دلقک ها و نوچه های سیاسی را استخدام نمی کند، فاکتورهای میلیاردی را پرداخت نمی کند، خارج از قانون عمل نمی کند، سرویس از اموال مردم به این و آن نمی دهد، مجوزهای ساخت چند صد میلیونی را پاداش نمی دهد، شهرداری را ستاد انتخاباتی نمی کند، به برخی مسئولین شهرستان از زمین های پست بانک و مغازه و … از طروق مختلف کادو نمی دهد و …

خلاصه اینکه هوشیار باشیم تا این مطرودین و رسوا شدگان رسواتر شوند …