پیشکسوت روزنامه نگاری؛ در بین مسئولان به عنوان خبرنگار فضول معروف بودم

اکبر ایرانژاد پیشکوست روزنامه نگاری آذربایجان غربی بیان کرد: در زمان فعالیتم به عنوان خبرنگار میخواستم پیگیر مسائل مردم باشم و مسئولان را به چالش بکشم که آیا حرف های آنها عملی خواهد شد یا نه؟

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، اکبر ایرانژاد در گفتگو با خبرنگار قارتال نیوز گفت: بخاطر مطالبه گر بودنم اکثر مسئولان استان به من وقت مصاحبه نمی دادند، حتی یک بار با شهردار وقت آن زمان در باره پروژه پارک ملت ارومیه بحث کردم زیرا مدت زمان زیادی از وعده ساخته شدن این پارک می گذشت ولی هیچ اقدامی صورت نمی گرفت.

وی ادامه داد: امروزِ اشخاص تمام زمان خود را صرف گوش دادن، دیدن و خواندن مطالب فضای مجازی می کنند و از مطالعه کتاب و روزنانه غافل شده‌اند که این یک ضعف بزرگ برای رسانه های با اصالت است، زیرا آنها باید فعال باشند و اخبار بروز و حقیقی ارائه دهند تا جوانان و نوجوانان ما که بخاطر سن و تجربه کم جذب یک عده سو استفادگر یا بیگانه نشوند که با خبرهای کذب و تحریک آمیز افکارشان را مشغول کنند.

ایرانژاد افزود: کار روزنانه نگاری سخت و دشوار است، مخصوصا در زمان‌ قدیم که تهیه و چاپ اخبار چندین روز زمان می برد ولی ما با علاقه این فعالیت در حوزه مطبوعات را شروع کردم اما بعدها بدنبال برخی تحولات تصمیم گرفتم بدنبال رویای کودکی خود یعنی پزشکی بروم.

وی بیان کرد: در بیمارستان عضو انجمن اسلامی و شورای بیمارستان بودم، یک پزشک با روحیه خبرنگاری که به اصلاح امور و بدنبال تحول و نوآوری در کارها بودم.

 بخش دوم خبر در لینک زیر:

خبرنگار، بدون روحیه مطالبه‌گری، همانند یک کارمند ساده است