همزمان با سراسر ایران عزیز ؛

راهپیمایی 22 بهمن ماه در ارومیه به صورت خودرویی و موتوری برگزار شد

همزمان با سراسر کشور مراسم راهپیمایی چهل و سومین سالگرد پیروزی باشکوه ایران اسلامی در شهر ارومیه و سایر شهرهای استان آذربایجان غربی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز ،مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن از ساعت ۱۱ امروز، جمعه همزمان با سراسر کشور در اورمیه و دیگر شهرهای آذربایجان غربی آغاز برگزار گردید .

مراسم راهپیمایی بخاطر شرایط کرونایی ، در شهر اورمیه به صورت خودرویی برگزار و شرکت کنندگان در این مراسم ، مسیرهای میدان انقلاب ، خیابان امام (ره)، میدان ولایت فقیه، خیابان شهید منتظری، میدان دفاع مقدس، خیابان رسالت  را با خودرو ، موتور و … طی نموده و در پایان مسیر در میعادگاه نمازجمعه در مصلای امام خمینی (ره) این شهر گرد هم آمدند.

حضور اقشار مختلف مردم با فرهنگ ها و گویش های مختلف و سن و سالهای متفاوت به صورت خودرویی و خانوادگی، حضور موتور سواران، دوچرخه سواران،با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران از نکات جالب توجه این راهپیمایی پرشور بود.

پخش سرودهای انقلابی و شعارهای مربوط به انقلاب اسلامی از دیگر بخش‌های مراسم متفاوت امسال در اورمیه بود که در طول مسیر راهپیمایی ، این سرودهای انقلابی جلوه خاصی به مراسم بخشیده بود.

در دیگر شهرهای استان نیز به فراخور وضعیت قرمز، نارنجی و زرد، راهپیمایی به صورت پیاده یا خودرویی برگزار گردید و در برخی شهرستان‌ها راهپیمایی مردم همزمان با بارش رحمت الهی بود که نه تنها از حضور مردم در این مراسم نکاسته بود بلکه شورو حال خاصی به این تجمع و راهپیمایی داده بود.

 

گزارش تصویری از سایر شهرستان های آذربایجان غربی