محکومیت آجرپزی متخلف در سلماس

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از رسیدگی به پرونده آجر پزی برای عرضه خارج از ضوابط 15 هزار لیتر نفت کوره در سلماس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، حسین نجف زاده گفت: پرونده واحد آجرپزی برای عرضه خارج از ضوابط ۱۵ هزار لیتر نفت کوره به ارزش سه میلیارد ریال در شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان سلماس رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز و متخلف را به پرداخت ۶ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر ارزش ریالی سوخت محکوم کرد.

به گفته نجف زاده، شعبه همچنین حکم به پرداخت سه میلیارد ریال بابت مال ازبین رفته صادر و در مجموع متخلف را به پرداخت ۹ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد سوخت محکوم کرد.

نجف زاده گفت: ماموران شرکت پخش فرآورده های نفتی شهرستان سلماس گزارش تخلف را در در بازرسی از یکی از واحدهای آجرپزی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir ویا تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.