تقدیر استاندار آذربایجان غربی‌ از عوامل ساخت فیلم سینمایی “موقعیت مهدی” در کسب عنوان برتر جشنواره فیلم فجر

استاندار آذربایجان غربی در پیامی موفقیت فیلم " موقعیت مهدی " را در چهلمین جشنواره فیلم فجر را به عوامل تهیه و تولید این فیلم تبریک گفت.

استاندار آذربایجان غربی در پیامی موفقیت فیلم ” موقعیت مهدی ” را در چهلمین جشنواره فیلم فجر را به عوامل تهیه و تولید این فیلم تبریک گفت.

در این پیام آماده است:

سینمایی “موقعیت مهدی” ساخته هنرمند عزیز هادی حجازی‌فر از هنرمندان بومی آذربایجان غربی را در کنار علاقمندان به هنر سینما و بویژه ارادتمندان به رزمندگان لشکر عاشورا ، بویژه شهدای عزیز آقا مهدی و حمید باکری را در یکی از سینماهای ارومیه به تماشا نشستم .

بار دیگر هنر فاخر در قالب سینما ، رشادت ها از جان گذشتگی و فداکاری رزمندگان اسلام ، بویژه مردم آذربایجان را به تصویر کشید و با لحظه لحظه این اثر “موقعیت آقا مهدی” را بیشتر حس کردم و برایم تداعی خاطرات تک تک لحظات همرزمان آسمانی ام شد .

اینجانب ضمن قدردانی از کلیه ی عوامل فیلم سینمایی “موقعیت مهدی” ، بویژه جناب آقای هادی حجازی فر در کسوت نویسنده ، کارگردان و بازیگر که توانستند به نحوه شایسته بخشی از زندگی سردار رشید اسلام شهید مهدی باکری به عنوان یکی از استوره های دفاع مقدس را به تصویر بکشند قدردانی می نمایم.

بدون شک کسب 5 سیمرغ بلورین از چهلمین جشنواره فیلم فجر و انتخاب آن به عنوان بهترین فیلم این جشنواره توسط هیات محترم داوران ، نشان از تلاشهای شبانه روزی تیم سازنده این فیلم بوده و این درحالی است که بهترین جایزه کسب رضایت مردمى بعد از دیدن “موقعیت مهدی” به گواه اشک ها و لبخند ها بود .

سرزمین زیبا و پهناور آذربایجان غربی مهد سردارانی است که برای حفظ مرزهای ایران اسلامی و دفاع از حریم جمهوری اسلامی ایران و امنیت مردم جان خود را در طبق اخلاص قراردادند و امروز باید هنرمندان این سرزمین به پاس این فداکاری ها و از جان گذشتگی ها با بهره‌گیری گیری از هنر فاخر و تاثیر گذارخود نام و یاد آنان را برای همیشه در تاریخ این مرز و بوم جاودانه سازند.

محمد صادق معتمدیان

استاندار آذربایجان غربی