مرتضی منافی عضو شورای شهر ارومیه:

بزودی ناگفته های شورای شهر را با مردم در میان خواهم گذاشت /جلسه عزل شهردار ارومیه رسمیت نداشت

مرتضی منافی در گفتگو با خبرنگار قارتال نیوز، در خصوص خبرعزل شهردار ارومیه اظهار کرد: روز گذشته به دلیل فوت یکی از اقوام، در جلسه شورای شهر حضور نداشتم و به ‌طور کلی با عزل شهردار مخالف هستم.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، عضو شورای شهر ارومیه مرتضی منافی افرود: با تمام نقدهایی که به علمکرد شهردار ارومیه دارم، همانند زمان استیضاح که مخالف برکناری شهرداری بودم، همچنان اعتقاد دارم در این برهه حساس تغییر شهردار به نفع منافع شهر و مردم نمی باشد.

وی در تشریح دلایل مخالفت خود گفت: برگزاری جلسه رسمی شورای شهر باید طبق مقررات با حضور حداقل دو سوم اعضا صورت گیرد، اما جلسه روز گذشته تنها با حضور هفت نفر از اعضای شورا برگزار شد که از نظر قانونی مورد بحث است.

منافی تصریح کرد: در آغاز جلسه هشت نفر از اعضای شورای شهر حاضر بودند، اما وقتی موضوع عزل شهردار مطرح شد، صادق توکلی مهر جلسه را ترک کرد و با این اقدام، تعداد حاضرین به هفت نفر کاهش یافته است.

منافی اظهار داشت: در حالی در چند روز گذشته درگیر مراسم خاکسپاری و ختم بستگان نزدیک خود بودم و انتظار داشتم اعضای شورا برای همدردی در کنار اینجانب باشند که متاسفانه در غیاب من در شورای شهر اقدام به برکناری غیرقانونی شهردار کرده اند.

عضو شورای شهر ارومیه: بزودی ناگفته های شورای شهر ارومیه را با مردم در میان خواهم گذاشت.