با حضور مصطفی رحماندوست صورت گرفت؛

اهدای ۱۰۰ جلد کتاب به مدرسه کم‌برخوردار ارومیه

رئیس گروه فرهنگی اداره کل فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی گفت: با حضور مصطفی رحماندوست ۱۰۰ جلد کتاب به مدرسه کم‌برخوردار دخترانه ارومیه اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، پرویز اشرافی، در حاشیه این مراسم گفت: توزیع کتاب در مدارس کم‌برخوردار توسط شاعران و نویسندگان مطرح کشور می‌تواند تأثیرات مثبت و ارزشمندی داشته باشد و این اقدام نه‌ تنها به گسترش فرهنگ مطالعه و ارتقای سطح سواد دانش‌آموزان کمک می‌کند، بلکه فرصتی برای الهام‌بخشی به نسل جوان و معرفی ادبیات و شعر به آن‌ها است.

وی افزود: چنین رویدادهایی معمولاً شامل فعالیت‌های جانبی مانند شعرخوانی، کارگاه‌های آموزشی و جلسات گفت‌وگو با نویسنده نیز می‌شود که باعث می‌شود دانش‌آموزان از نزدیک با خلق آثار ادبی آشنا شوند و انگیزه بیشتری برای مطالعه پیدا کنند.

️اشرافی ادامه داد: این تعاملات فرهنگی می‌تواند نقش مؤثری در ارتقای سطح آموزشی و فرهنگی مدارس کم‌برخوردار ایفا کند.

️رئیس گروه فرهنگی اداره کل فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی گفت: امروز به همراه استاد مصطفی رحماندوست، شاعر و نویسنده کشوری در حوزه کودک و نوجوان، ۱٠٠ جلد کتاب کودک در بین دانش‌آموزان مدرسه دخترانه لیلا در منطقه کم‌برخوردار ارومیه توزیع شد.