انبار احتکار کالاهای اساسی در مهاباد

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی کشف انبار کالاهای اساسی احتکار شده در شهرستان مهاباد، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، سردار مسعود خرم نیا،فرمانده انتظامی آذربایجان غربی، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و نگهداری مقادير قابل توجهی اقلام اساسی توسط شخصی در یک انباری در سطح شهرستان مهاباد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران انتظامی شهرستان مهاباد با انجام تحقيقات اوليه موفق به شناسایی محل دپوی کالاهای اساسی شده و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه، در بازرسی از انبار، ۸۵ کیسه ۵۰ کیلویی (۴ هزار و ۲۵۰ کیلوگرم) کود شیمیایی، ۵۰ تن گندم و  ۱۰ تن نخود که به صورت غیر مجاز دپو شده بودند، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی، در ادامه با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش اقلام کشف شده ۷ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این راستا یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار خرم نیا در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غيرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طريق شماره تلفن ۱۱۰ به پليس گزارش دهند تا نسبت به شناسايی و دستگيری متخلفان اقدام شود.