مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ؛

از ترس شعارها، داورزنی دوست دارد اورمیه میزبان شود

در حالی که باشگاه آذرباتری ارومیه اعلام کرده بود که در صورت عدم میزبانی شهرداری ارومیه می‌تواند در رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا شرکت کند اما اخیرا با کنار کشیدن این باشگاه نیز میزبانی ارومیه بلاتکلیف مانده است.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز ،کیومرث پورایرندوست در صحن علنی شورا گفت : ورزش والیبال فواید زیادی برای شهر اورمیه دارد، در مسابقات جام ملت‌ها هم شهرداری و هم ورزش و جوانان هزینه زیادی کردند که اثرات مثبت آن را شاهد بودیم.

وی ادامه داد : اگر شهرداری اورمیه، قهرمان مسابقات شود به مسابقات جهانی اعزام خواهد شد.

ایراندوست در ادامه سخنان خود افزود ، اصفهان منتظر گرفتن میزبانی است. داورزنی اعلام می‌کند از ترس شعار مردم اورمیه علیه بنده «داورزنی، فدراسیون ایران – دشمن آذربایجان» تلاش دارم اورمیه میزبان مسابقات باشد.

وی ادامه داد ، بنده دغدغه‌های مدیریت شهری را درک میکنم اما راضی به میزبانی آذرباتری نبودم، این تیم جایگاه شهرداری اورمیه را ندارد.

ایراندوست افزود ، تراویسا آماده مصالحه می‌باشد و اگر پرونده این بدهی به فدراسیون جهانی برسد مجبورا باید پرداخت کنیم ، بدهی حدودا به ۷ میلیارد تومان کاهش یافته است و باید تمام تلاش خود را برای حل مشکل بکار گیریم ،عاجزانه  از شورای شهر تقاضا مینمایم این مشکل را حل نمایند تا ارومیه بتواند میزبانی این مسابقات را بر عهده بگیرید .