آثار نمایشی «جشنواره تئاتر محرابیان» در مسجد بازارباش ارومیه بازبینی می‌شوند

آثار نمایشی معرفی شده برای اجرا در قالب مرحله استانی «جشنواره تئاتر محرابیان» روز سه شنبه ۱۷ اسفند ماه سال جاری در مسجد محله بازارباش ارومیه با حضور داوران بازبینی و جهت اجرا انتخاب می شوند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، پدرام رحمانی، مسئول واحد نمایش حوزه هنری آذربایجان غربی با اشاره به نشست‌های هماهنگی اجرا شده با گروه های نمایشی اظهار کرد: از میان متن های نمایشی ارائه شده به دبیرخانه جشنواره تئاتر محرابیان در حوزه هنری آذربایجان غربی، ۱۳ عنوان نمایش جهت اجرا در سطح مساجد شهرستان ارومیه انتخاب شده اند.

وی افزود: بر این اساس نمایش‌های «ما سرباز هستیم و اروند» از رضا محمدخانی، «شب بارانی» از رضا خروجیان و «عروسی، مزار و قدم نو رسیده» به ترتیب از سمیه پروین، امیر بیتی آیدنلو و رضا لطفی آثاری هستند که در مسجد بازارباش ارومیه بازبینی می شوند.

همچنین نمایش های «آخرین نامه» از رضا دلیر، «این قصه برای …» اثر زهرا منظوری، «پیرزن و دریا» اثر حدیثه راد به همراه «زخم‌های نشمرده و گوهر» از سعید صالحی و هوشنگ بابایی به همراه نمایش های «خداحافظ رفیق و دختران روستای ما» هر دو از حسین اسدی آثار نمایشی هستند که در این مرحله از نخستین جشنواره تئاتر محرابیان در مسجد بازارباش ارومیه جهت بازبینی اجرا می شوند.

مرحله استانی «جشنواره تئاتر محرابیان» طی فروردین ماه سال جاری و همزمان با «هفته هنر انقلاب اسلامی» با حضور گروه های منتخب نمایشی در سطح مساجد شهرستان ارومیه برگزار می شود که در این راستا سه اثر برتر نمایشی جهت حضور در مرحله کشوری این جشنواره که همزمان با خرداد سال آینده برگزار می‌شود معرفی می‌شوند.